Sitronade Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 Altså jeg har fått meg 4 kalde katoder og jeg lurer på hvordan jeg skal feste de..er det via hovedkortet? og hvordan? Lenke til kommentar
.V. Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 Nei, de skal ikke festes på hovedkortet nei... Det bruker å følge med noen små biter dobbeltsidig teip til å feste de med og ledningene skal kobles på vanlig 4pins 12volt(samme som du har på f.eks. harddisken). Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 Kald katodene skal kobles til en inverter som di har på nesten alle webshoper. Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 Her er en inverter med bryter, men tror det bare går an å ha 2 stk på denne. Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 (endret) Bare for syns skjyld så er den inverteren gjennomsiktig(med to blå leds) iKKE blå.Det går desuten bare ann å ha SUNBEAM katoder på den inverteren tror jeg...Er ikke helt sikker men... Endret 9. mars 2004 av PyroCX Lenke til kommentar
Breiker Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 hmm min er blå. og det har den vært hele tiden.. kan modde den men..har litt lyst Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 Fikk min for ca. ei uke siden og den har ikke fåt no blåere plast den nei,er matt gjennomsiktig med to leds. Lenke til kommentar
Sitronade Skrevet 9. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2004 Takk for alle innlegg.. Lenke til kommentar
F-r-e-d-r-i-k Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 Har en ikke gjennomsiktig i lyseblå farge og en gjennomsiktig med blå leds som ble kjøpt litt senere... Lenke til kommentar
jonpet55 Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 Jepp! Den blå utgikk for ca en til to måneder siden, så de som har bestilt etter det har fått en gjennomsiktig med leds. Lenke til kommentar
rlz Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 Inverteren min (Sunbeam Basic Kit) er lyesblå....Jeg har en soundcontrol som styrer to invertere med totalt 4 katoder - værre er det ikke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå