Neo_mandal Skrevet 22. mars 2002 Del Skrevet 22. mars 2002 Det hele skjedde da jeg avinstallerte alle display dirvere og skulle bytte om til nyeste skjermkort drivere. Da jeg hadde installert nyeste nivida detonator fant ikke system dem og når jeg da prøvde å installere de gamle igjen finner systemet driveren, men jeg må ha i en cd... men Nå finner ikke maskinen noen av cd rom`ene. de er eller ikke i device manager.. hva gjør jeg???? Lenke til kommentar
Neo_mandal Skrevet 22. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2002 har fått installert skjermkort driverne nå, men maskinen finner ingen av de to cd rom drevene.. Finner dem i device manager under safe mode men ikke i vanlig mode. finner ikke en dritt, ¨kan noen hjelpe?? desperat.. Lenke til kommentar
BBC Skrevet 22. mars 2002 Del Skrevet 22. mars 2002 Blir de detektert i bios/dos? Prøv å fjern driverne ifra device manager i sikkerhetsmodus. Lenke til kommentar
Neo_mandal Skrevet 22. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2002 de blir detektert i bios ja.. Skal prøve å avinstallere i sikkerhets modus Lenke til kommentar
Neo_mandal Skrevet 22. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2002 Nei, ikke noe forskjell. skjønner ikke hva som kan være galt.. finner rett og slett ingen av cd rom spillerne. en dvd og cdrw Noen andre tips???? Lenke til kommentar
Neo_mandal Skrevet 23. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2002 Hva kan jeg gjøre? har resetta cmos for å se om det kunne hjelpe... men nei.. har også sjekka tilkoblinger, men de blir jo detektert i bios.. Noen som har noen gode tips? Lenke til kommentar
Neo_mandal Skrevet 23. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2002 fant dette: system properties->performance :Compatibility mode paging reduces overall system performence -->help ..Windows was unable to identify a real mode driver or memory resident program located in config.sys or autoexec.bat file..... beacuse windows could not identify the driver or program, it has switched to MS-DOS compatibility mode to ensure the program will run. However, this decreases overall performance. To improve performance, remove the program or driver causing this problem, or contact manufactor for an upgraded vers. .......................................... ? jeg fjernet driverene og installerte skjermkortet på nytt.. -Hvordan bytter jeg vekk MS-DOS comp mode? - Hvordan vet jeg hvilket program/driver som har messa opp systemet? ----------------------------------------------- Lenke til kommentar
Neo_mandal Skrevet 23. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2002 Fant ut av det.... hvis noen opplever samme problemet, sjekk her: http://support.microsoft.com/default.aspx?...B;EN-US;Q130179 mye rart.. mange ting som kan være løsning på problemet, men jeg valgte heldigvis riktig.. :smile: ;=) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå