andesh Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 (endret) Hei, har nettopp ordnet denne siden til kameraten min LINK så vil jeg bruke dette bilde til footer link Men har litt problemer, noen eksperter som har noen gode råd? css : LINK takker på forhånd.. edit: skrivefeil Endret 9. mars 2004 av andesh Lenke til kommentar
Crack Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 (endret) ==== Slettet ==== Endret 24. mai 2006 av Crack Lenke til kommentar
andesh Skrevet 9. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2004 ooh.. lagra d i .txt LINK Lenke til kommentar
andesh Skrevet 9. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2004 Får ikke d bildet til å vises nederst. Uansett hva jeg gjør noen tips om hvordan jeg kan få det til? Lenke til kommentar
Knebba Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 tror du må noe innhold i den div'en(?) du skal ha bakgrunnen i... Lenke til kommentar
Nimzo Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 (endret) bare et lite tips.. du kan gruppere tagger som skal ha samme value. F.eks. ser jeg at du har sat opp noen a: tagger med samme innholdet i hver.. her er et eks.: a:link, a:visited { font-family: Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif; font-size: 10px; color: #FFFFFF; text-decoration: none; } Da blir det enklere når du skal forandere på stilen, så slipper du gå innom alle hver for seg. Noen skyt meg hvis jeg tar feil her.. Endret 9. mars 2004 av Nimzo Lenke til kommentar
PT Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 Noen skyt meg hvis jeg tar feil her.. PANG! Neida Men det ser ut som at du ikke har en div til bunnen, så da er det vel ikke så rart at den ikke vises? Lenke til kommentar
andesh Skrevet 9. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2004 Se nå.. blir feil. LINK Hva har jeg gjort feil? css: LINK Lenke til kommentar
PT Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 Det er kanskje fordi du har plassert <div class="nede"></div> over toppen og hovedcellen? Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 kanskje litt off topic akkurat no; men bruk heller en av desse måtane å få rollover effekt på menyen din Lenke til kommentar
andesh Skrevet 9. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2004 Takker, kommer sikkert til å bruke den, preloadingen i dreamweaver for rollover virker ikke så har faktisk trengt en annen. Lenke til kommentar
Smidt Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 siden ser ikke helt ut som den skal i Opera (7.23) http://predicted.net/test/screens/ainnes.jpg Lenke til kommentar
andesh Skrevet 9. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2004 (endret) virker ikke i IE heller.. det jeg prøve å fikse.. Hvis du ser nå, så har jeg fikset slik at det er samme problem i IE og Opera. Vil ha den avrunginga nede til å stå helt nederst i forhold til teksten. Er dette mulig, og hvordan? edit: kraftig skrivefeil Endret 9. mars 2004 av andesh Lenke til kommentar
Smidt Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 du har vel en bg i diven bak teksten? det er vel bare å lage en til div som kommer under "innholds diven" altså: <div class="nede"><div> skulle vel bli noe sånnt? Lenke til kommentar
andesh Skrevet 9. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2004 html: <div class="alt"> <div class="logo"><span class="hiimo"><span class="alt"></span></span></div> <div class="meny"> "Meny bildene her.. " </div> <div class="hoved"> <p class="style1">Lorem Ipsum </p> <p align="center"> </p> </div> <div class="nede"></div> </div> css: .nede { background-image: url(nede.jpg); height: 195px; width: 500px; z-index: 3; position: relative; bottom: 0px; left: 0px; background-attachment: fixed; background-repeat: no-repeat; background-position: left bottom; } hmmm... Lenke til kommentar
Nimzo Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 virker ikke i IE heller.. det jeg prøve å fise.. hihi, du sa fise... høhøhøøøøhø... høøø... hø? Lenke til kommentar
andesh Skrevet 9. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2004 ehm.. litt offtopic.. men det var en ganske stor skrive feil.. du kan ikke hjelpe meg med det samme? Lenke til kommentar
andesh Skrevet 10. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2004 Arve, har fiklet sammen menyen på din måte nå. ble "litt"renere kode me den. snufs, får fortsatt ikke til med footern, prøvd alt nå. Slik vil jeg ha det :LINK Slik er den nå : LINK CSS: LINK Måtte angi høgde på den første, men det vil jeg helst slippe siden jeg vil ha en lengde som går etter teksten. Dessuten vil jeg slippe å måtte angi høyde for hver gang jeg ska skrive noe nytt, også skal siden inn i php, så den skal oppdateres på selve siden. Er dette mulig å gjøre i CSS? Noen som har peiling? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå