Skillz Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 Hvilket program er bra til å teste en hard disk som jeg har mistanke om er dårlig? Har en maskinen som står på hele døgnet og nå i det siste så henger den seg i et sett hard disk lager litt rare lyder til tider. Maskinen står som kasse apparat i en butikk og har ikke lyst å legge inn alt på nytt for det er litt mye jobb. Derfor vil jeg teste harddisken om den er boss eller ikke Noen som har noe å anbefale?? Lenke til kommentar
magne30 Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 det finnes noe på diverse hjemmesider til produsentene, du kan ha hddhealth i bakgrunnen, eller kjøre test med AIDA32 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 hvilken hdd er det snakk om ? WD har eget diagnostic program Lenke til kommentar
TheDarkListener Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 Jeg bruker FreshDiagnose Lenke til kommentar
Roskov Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 du kan kjøre cmd og bruke "chkdsk /f /r /x" da søker den etter bad sectors. Lenke til kommentar
hs Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 Jeg bruker S.M.A.R.T. Programmet overvåker harddiskene dine, utifra attributter og advarer om noe tilsier at harddiskene tar kvelden. Fullversjonen koster penger, men det går fint å prøve programmet i en måned (tror jeg) uten å betale... Lenke til kommentar
Skillz Skrevet 9. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2004 TEstet Maxtor sitt hard disk program og den viste ingen feil. Holder på med memtest86 nå. De som bruker den klager på at den henger seg hele tiden men den henger seg aldri når jeg bruker den. Lenke til kommentar
XzysteRr Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 Hvor får jeg tak i Maxtor sitt harddisk testprogram?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå