Jennifer Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 Jeg har fått en mms og vil sette det bilde fra mms'en som bakgrunn på min mobil... Hvorfor går det ikke? Går det egentlig ann? Jeg har Samsung e700 Lenke til kommentar
Sealine Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 Jeg har fått en mms og vil sette det bilde fra mms'en som bakgrunn på min mobil... Hvorfor går det ikke? Går det egentlig ann? Jeg har Samsung e700 jeg vet ikke, men regner da med at du først må lagre bildet. så går du på mine bilder/galleri og velger det som bakgrunn utifra der. Lenke til kommentar
Jennifer Skrevet 10. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2004 Jeg har fått en mms og vil sette det bilde fra mms'en som bakgrunn på min mobil... Hvorfor går det ikke? Går det egentlig ann? Jeg har Samsung e700 jeg vet ikke, men regner da med at du først må lagre bildet. så går du på mine bilder/galleri og velger det som bakgrunn utifra der. Det går jo ikke... Lenke til kommentar
tbone Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 Jeg har fått en mms og vil sette det bilde fra mms'en som bakgrunn på min mobil... Hvorfor går det ikke? Går det egentlig ann? Jeg har Samsung e700 jeg vet ikke, men regner da med at du først må lagre bildet. så går du på mine bilder/galleri og velger det som bakgrunn utifra der. Det går jo ikke... Mener å huske at det er et valg som heter "hent ut media" eller noe sånt når du er inne i MMS'en. Tror du kan velge bilde der og deretter lagre det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå