Gå til innhold

Største forum?


Anbefalte innlegg

Forumet her har blitt for stort. Jeg hadde en lang og fin samtale med allyse om akkurat dette og forumet har blitt dårligere ettersom det har registrert seg så mange medlemmer som imo ikke burde ha registrert seg..

Så det du seier her er at om du ikkje har over 5000 innlegg og ikkje har vore medlem sia 2000, så er du rett og slett berre en som ikkje har her noke å gjere? :ermm:

Nei, han sier at enkelte mennesker ikke vet hvordan man skal oppføre seg på forumet, og ikke bidrar med noe annet en enten drittslenging, spamming eller generell idioti.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

ARGH! Du skjønner det ikke fremdeles :p

 

han skjærer ikek alle under èn kam. Men det er faktum at det er mange medlemmer her som har vært her _LENGE_. I starten var det kun en nokså liten kjerne brukere, nå er det så mange at det blir upersonlig. Samtidig er det sli kat jo flere som registrerer seg, jo flere vattnisser kommer inn. Og ja, til og med på det ene året jeg har vært her, merker jeg at det blir flere og flere fjortissvattnisser her (ingen navn nevnt).

 

Og jada, det er sikkert mange nye, seriøse medlemmer, men det betyr ikke at det ikke finnes nye idioter.

Endret av HalTan
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...