SmartinG Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 Hei, Har nylig fått ett ganske så irriterende problem. For noen uker siden har dvd-romen min sluttet å lese cd'er og dvd'er som jeg putter inn. Har vel hatt den i ca 1 1/2 år, vil jeg tro. Det går greit å sette i cd'er, men den vil liksom ikke lese dem... Cd'en går rundt hele tiden. En kamerat av meg fortalte at hvis man gir blanke *aen i å ta ut cd'er etter at man er ferdig med den, så kan dvd-romen ta skade av det. Kan det går an da? Uansett, jeg bør få fixxa det snart, for ellers sitter jeg her med UT2004 uten å kunne spille det. Enda en ting til; Noen som vet om det er dvd-rom på brennere?? Brennern er ca like gammel som dvd-romen (ca 1 1/2 år). __ SmartinG Lenke til kommentar
SmartinG Skrevet 9. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2004 Ingen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 Den har muligens bare tatt kvelden Lenke til kommentar
ledigbrukernavn Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 En kamerat av meg fortalte at hvis man gir blanke *aen i å ta ut cd'er etter at man er ferdig med den, så kan dvd-romen ta skade av det. Kan det går an da? Tvilsomt Enda en ting til; Noen som vet om det er dvd-rom på brennere?? Brennern er ca like gammel som dvd-romen (ca 1 1/2 år). CD-brenner? Finnes DVD/CD-R combo, men det er lite trolig du har det hvis du har saparat DVD.Sett inn plata og prøv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå