Gå til innhold

Dvd-romen min vil ikke lese :'(

Anbefalte innlegg

Hei,

Har nylig fått ett ganske så irriterende problem. For noen uker siden har dvd-romen min sluttet å lese cd'er og dvd'er som jeg putter inn. Har vel hatt den i ca 1 1/2 år, vil jeg tro. Det går greit å sette i cd'er, men den vil liksom ikke lese dem... Cd'en går rundt hele tiden. :dontgetit:

En kamerat av meg fortalte at hvis man gir blanke *aen i å ta ut cd'er etter at man er ferdig med den, så kan dvd-romen ta skade av det. Kan det går an da?

Uansett, jeg bør få fixxa det snart, for ellers sitter jeg her med UT2004 uten å kunne spille det. :no:;)

Enda en ting til; Noen som vet om det er dvd-rom på brennere?? Brennern er ca like gammel som dvd-romen (ca 1 1/2 år). :)

__

SmartinG

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
En kamerat av meg fortalte at hvis man gir blanke *aen i å ta ut cd'er etter at man er ferdig med den, så kan dvd-romen ta skade av det. Kan det går an da?

Tvilsomt

Enda en ting til; Noen som vet om det er dvd-rom på brennere?? Brennern er ca like gammel som dvd-romen (ca 1 1/2 år). :)

CD-brenner? Finnes DVD/CD-R combo, men det er lite trolig du har det hvis du har saparat DVD.

Sett inn plata og prøv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...