GRendal Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 tittelen sier seg selv, men jeg har bydd paa en uboxed AMD 3200+ prosessor for aa ha i Shuttle SN85G4. og ble plutselig usikker. takk for svar: Lenke til kommentar
GRendal Skrevet 9. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2004 ok jeg er HELT n00b. skal jeg bare kjoepe en vifte til da og saa passer den inni Shuttlen. maa vaere HELT sikker. takk for all hjelp: Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 Du må da kjøpe en cpu-kjøler som passer. Da går det fint. Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 Kjøleløsning følger med Shuttle, så du trenger ikke kjøpe noe som helst. Lenke til kommentar
GRendal Skrevet 10. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2004 saa vil dere derfor si at en Uboxed passer bedre enn en boxed, siden kjolelosning allerede folger med thx for all hjelp Lenke til kommentar
B-Man Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 (endret) For det første, klarer du å få plass til en vanlig CPU kjøler i en shuttle SN85G4 er du i mine øyne flink. For det andre, en uboxed, eller Tray som den også kalles, er billigere. derfor har du ihvertfall ikke noe lyst til å bruke ekstra penger på en boxed som du ikke skal bruke. Så: Ikke kjøp Boxed og CPU-kjøler følger med I SHuttle SN85G4 Edit: Skrivefeil Endret 10. mars 2004 av B-Man Lenke til kommentar
Dekata Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 "saa vil dere derfor si at en Uboxed passer bedre enn en boxed, siden kjolelosning allerede folger med" Ja det stemmer. Shuttle SN85G4 benytter seg av heat pipe teknologi, som igjen da betyr at du ikke har behov for å kjøpe boxed cpu. Shuttle SN85G4 er absoultt en artig sak! Lenke til kommentar
CFD Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 Det er ikke noe galt med Boxed. Kan noen ganger kjøpe det istedet for tray grunnet bedre garantiordning. Er lenger garanti på boxed versjonene =) Lenke til kommentar
Dekata Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 "Det er ikke noe galt med Boxed. Kan noen ganger kjøpe det istedet for tray grunnet bedre garantiordning" Lenger garanti kan vel umulig stemme da det gjelder Shuttle? En boxed vifte har du rett og slett ikke plass til, men mindre du lar vær å mer en en hd. Da får du kanskje plass. Og tar du bort heat pipe'en som er integrert i Shuttle SN85G4 så mister du garantien på shuttle'n! Tror kanskje ikke du har fått med hva det handler om fra start her...? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå