ModdeRusk Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 Når jeg kjøpte pc'n min fulgte EasyTune4 med, det skal liksom være et program så man kan overklokke uten å rote i biosen. Men når jeg øker bussen så øker AGP fra 66mhz til 67mhz og jeg mener å huske at APG skal ligge på 66mhz,PCI skal ligge på 33mhz og DRAM på 266mhz... Stemmer det? I såfall så er det programmet dødfødt! (Jeg vet at jeg kan låse AGP og PCI i biosen) Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 Programmet er ganske døfødt visst det ikke klarer å benytte seg av agp/psi låsen. For den er du avhengig av for å klokke noe serlig. Når den ikke er låst så vil selvfølgelig AGP/PCI frekvensen også øke i takt med FSB Lenke til kommentar
Hybrid_g33k Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 Hva med å prøve å låse AGP/PCI i BIOS først, så klokke med EasyTune4? Ingen grunn til å kaste programet bare fordi det ikke er helt perfekt, kan godt hende det kan være til nytte alikevell... Lenke til kommentar
Harry_-_ Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 jeg fikk det osså med hovedkorte mitt, men jeg får det ikke til å funke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå