Necleto Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 Yeah! Har endelig fått mitt Waterchill Antarctica CPU/VGA/Chipset sett. Noen som veit om denne braketten passer til Waterchill sin 120mm. radiator? http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=AC32030 Takker for svar. Lenke til kommentar
Necleto Skrevet 9. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2004 Er det virkelig ingen som har noen tips?? Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 Det ville jeg tro. Hvis du ser nøye etter så er det vifta som festes i brakketen Lenke til kommentar
Necleto Skrevet 9. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2004 OK. Tusen takk skal du ha. Da blir vel den peneste og enkleste løsningen. Er ikke særlig flink med stikksag... Lenke til kommentar
Necleto Skrevet 9. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2004 Men er det særlig lurt å la radiatoren henge på pumpa? (Har ikke greie på dette) Eller er det vanlig? Lenke til kommentar
kensyv Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 blir det ikke pumpa som henger på radiatoren? Lenke til kommentar
restrict Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 Men er det særlig lurt å la radiatoren henge på pumpa? Radiatoren kommer jo ikke til å henge på pumpa, den kommer til å henge etter vifta, som igjen er festet ganske bra til radiatoren. Er mulig at den kommer til å "hvile" på strømforsyningen også. Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 (endret) Men er det særlig lurt å la radiatoren henge på pumpa?(Har ikke greie på dette) Eller er det vanlig? Henge på pumpa? du mener vel vifta? det gjør ikke noe, har det sånn her, bare i toppen. Endret 9. mars 2004 av jonas22282460 Lenke til kommentar
Necleto Skrevet 9. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2004 Ja jeg mente vifta. Sorry. Ja vel. Syntes bare det hørtes litt "riski" ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå