eab Skrevet 9. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2004 skulle skifte cd da bilen trillet tre meter fram Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 9. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2004 Det er det værste man kan gjøre i Norge. Fyllekjøring, eller Råkjøring. Vold, dop og andre kriminelle handlinger kommer etter. Det tragiske i dette tilfellet er jo at denne stakkaren ikke gjorde noen av tingene........... Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 9. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2004 Hurra for norges rettsystem Det syns jeg var sykt...Men skal man ikke miste lappen for fyllekjøring da? Lenke til kommentar
eab Skrevet 9. mars 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. mars 2004 man skal vel miste lappen også ja, og siden han er annleggsarbeider mister han kanskje jobben av den grunn. Uansett så er det transynt av politiet Lenke til kommentar
|FSK| Skrevet 9. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2004 Et eksempel på latterlig maktmisbruk av norsk politi. Kan nesten vedde på at han som anmeldte han har liten fartstid i politiet. Lenke til kommentar
Gabba Skrevet 9. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2004 Uansett så er det transynt av politiet det er ikke bare politiet som er noen fehoder, hele rettssystemet er helt på trynet, har hørt om en lignende sak, den endte likt, mannen fratatt lapp og en stor bot tragisk! Lenke til kommentar
chma Skrevet 9. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2004 Dette er latterlig....HELT på trynet, sløsing med ressurser. Som nevnt av JimRamse, kjøre fort oi da er man slem da, fryktelig kriminelle som kjører fort. Så det brukes ressurser i lange baner for å holde kontroller mens folk fremdeles ikke kan ferdes relativt trygt i sentrum på kveldstid. ET PASSE FUCKA RETTSYSTEM! Er det ikke mulig å melde politiet for maktmisbruk? Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 10. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2004 og siden han er annleggsarbeider mister han kanskje jobben av den grunn. ehh .. hvorfor det? Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 10. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2004 og siden han er annleggsarbeider mister han kanskje jobben av den grunn. ehh .. hvorfor det? Anleggsmaskiner? Eller må man ikke ha gyldig førerkort klasse-B for det? Lenke til kommentar
|FSK| Skrevet 10. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2004 jo, mener da det. Lenke til kommentar
eab Skrevet 10. mars 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. mars 2004 han kan miste jobben fordi han har bruk for førerkortet i jobben. De fleste firmaer jeg har sett bruker biler for å komme seg til og fra arbeidsplassene. Dessuten mister han vel retten til å føre alle motoriserte kjøretøyer, til og med motoriserte gressklippere Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 10. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2004 ikke alle som jobber på anlegg som kjører selv eller kjører maskinene. jeg jobber trossalt med de.. (Elektrikker lærling på storebygg) faktisk så blir jeg regnet som anleggsarbeider .. og en av snekkerene på et bygg jeg var på for 4måneder siden ble fratatt lappen (han prøvde å kjøre fra snuten ) hva skjedde? joda .. han satt på med en kollega til jobb! det er ikke slike jobber man må ha lappen for. Lenke til kommentar
eab Skrevet 10. mars 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. mars 2004 du vet ingenting om akkurat denne personen sin arbeidsoppgave, og da bør du vel heller ikke uttale deg så bastant Lenke til kommentar
drkaos Skrevet 13. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2004 Siste info. http://go.vg.no/cgi-bin/front.cgi/0/http:/...bs?artid=218999 Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 13. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2004 Mange teite historier Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 14. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 14. mars 2004 Skulle bare mangle at han ble frikjent. Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 14. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 14. mars 2004 du vet ingenting om akkurat denne personen sin arbeidsoppgave, og da bør du vel heller ikke uttale deg så bastant men du vet tydligvis alt om han .... Lenke til kommentar
eab Skrevet 14. mars 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. mars 2004 det har jeg aldri påstått Lenke til kommentar
dreadful Skrevet 14. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 14. mars 2004 Blir du aldri lei av det latterlige munnhuggeri ditt KebabGud? *offtopic* Gir meg assosiasjoner til en forvokst baby. Lenke til kommentar
Zyrex_ Skrevet 14. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 14. mars 2004 Hehe. Lite sted=> Politi med lite å gjøre=>Merkelige avgjørelser Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå