EnerGie Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 Finnes det noe norsk diskusjonsforum som omhandler programvare? Vel, jeg poster det ihvertfall er nå foreløpig! Skal formatere pc'en. Før var alt enkelt og greit, med Win98 og WinME var det bare å opprette en oppstartsdiskett, og gå i dos og skrive format c: Men hva gjør jeg når jeg har xp? Har opprettet oppstartsdiskett og kommet meg ut i dos, men når jeg skrive format c: kommer det bare "bad command or filename". Noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
nomercy15 Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 få tak i en 98 oppstarts diskett bruk denne til å gå i dos Lenke til kommentar
VincentYa Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 (endret) enten lag oppstartsdiskett gjennom 98 elller om du ikke har mulighet. søk på google etter "win 98 bootimage" eller noe sånt "win98 bootdisk" eller enkelt og greit putter xp cd'en inn og bruker den innebygde formateringen der.. den liker jeg Endret 9. mars 2004 av VincentYa Lenke til kommentar
Ulvestad Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 Start det hele med xp-cden du. Boot fra cd i bios. Så er du i gang. masse innfo etterkvart som du går fram. Lenke til kommentar
Framerate Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 eller enkelt og greit putter xp cd'en inn og bruker den innebygde formateringen der.. den liker jeg Enig Lenke til kommentar
praut86 Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 Start det hele med xp-cden du. Boot fra cd i bios. Så er du i gang. masse innfo etterkvart som du går fram. Lenke til kommentar
RC1 Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 Eller last ned en boot diskett her: www.bootdisk.com Lenke til kommentar
Blib Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 Posten stenges grunnet feilpost og dårlig topic. VENNLIGST les retningslinjene og også se om du finner listen over kategorier, hvor en av dem heter "Programvare" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg