CaZpeR Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 Jeg og en kompis tenkte å bestille 2 slike headsett fordi de ble solgt for redusert pris hos microplex. Tenk å selge det samme headsettet som R55B til 60,- mindre fordi de er Beige i fargen. Uansett... Her er brukstesten: Out Of The Box: Esken var lik det forrige Koss headsettet jeg har kjøpt (Trengte et med mic til Gaming). Den så helt greit pakka ut, men micen var nesten kemt ihjel mellom plasten, Det var ikke laget no plass til den. Montering: Ikke at detta er så vanskelig, men det er faktisk det steget der man fester miccen til headsettet. Ikke nok med at miccen ble klemt i pakka, men den ville jo ikke sitte! Den løsna jo med en gang og jeg tenkte kanskje dytte litt til, men den ville ikke lenger inn på sporet. Etter et skuffa forsøk så satte jeg headsettet på hodet for å sjekke åssen det satt. Miccen datt av bare kom nær den eller bevegde hodet fort. Detta er et stort minus nå jeg må dra frem tapen før jeg har fått bruk for det. Men kompissen min hadde ikke dette problemet så det var vel bare min det var feil med. I Bruk: Da jeg satte headsettet på hodet derimot ble alt det sure borte. Det satt perfekt!!! Den klemmer kanskje litt for hardt i lengden, men det er meget behagelige puter som sitter montert. Lyden i disse er helt sinnsyke! Det er perfekt lyd og er de beste jeg noengang har brukt til spilling. Bassen er krystallklar og er ikke noen form for knitring i høytalerne. Enda en ting som fikk meg til å klø i hodet var en liten sort plastboks som lå i pakken. Denne boksen trenger to AAA batterier. Den lignet litt på den bass tingen som følger med i trust, men fant fort ut hva denne er til. Dette er en liten idiotisk boks du MÅ ha mellom mic fra headsett og PC. Konklusjon: Jeg vil si jeg gjorde et kupp for 279,-. Men du får hva du betaler for. Synet som møtte meg var litt skuffende fordi jeg hadde kanskje litt høye forventninger til Koss. Men jeg vil si at lyden gjør det verdt å ha dem. De er helt geniale og passer perfekt til Gaming, hverken mer eller mindre, det som jeg leita etter også Det er fortsatt noen minus med denne, men hvis du er ute etter headsett som har god lyd og med mic så er dette et perfekt valg for deg. Pluss : + SINNSYKT GOD LYD!!! + Passer perfekt til gaming + Bra til Musikk + Livstidsgaranti Minus : - Design - Kvalitet - Miccen som ikke henger på - Mic-overgang som man må ha for at den funker (Batteries NOT included) - Kan presse litt mye om ørene Lenke til kommentar
brillan Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 (endret) - Design Ehm? Det er jo rå tøft! - Kvalitet Hva er galt med kvaliteten? At din mic ikke var helt pakket inn betyr jo ikke at alle koss 55b er det. - Miccen som ikke henger på Samme som over -Mic-overgang som man må ha for at den funker (Batteries NOT included Jeg trenger ikke overgangen. micen fungerer krystall klart hos meg. - Kan presse litt mye om ørene Så ta og gjør sånn at den ikke er så stram. Endret 30. mars 2004 av eXploid Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 30. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2004 (endret) - Design Ehm? Det er jo rå tøft! - Kvalitet Hva er galt med kvaliteten? At din mic ikke var helt pakket inn betyr jo ikke at alle koss 55b er det. - Miccen som ikke henger på Samme som over -Mic-overgang som man må ha for at den funker (Batteries NOT included Jeg trenger ikke overgangen. micen fungerer krystall klart hos meg. - Kan presse litt mye om ørene Så ta og gjør sånn at den ikke er så stram. Skjønner poenget ditt, men mitt var veldig "plastikk". Det forrige mitt føltes mere tess. Tør nesten ikke å ta i detta. Redd for å ødelegge det. Men mente ikke at alle var slikt. Det med miccen skrev jeg også: "Men kompissen min hadde ikke dette problemet så det var vel bare min det var feil med." Og det funka ikke uten den mic boksen min. Husk at all hardware til testing er ikke likt som alle andre. Jeg baserer testen min på mine erfaringer med produktet. Tviler ikke et sekund på at du fikk et bedre headsett. Og det med at den strammer har noe med huefasongen min å gjøre er ikke likt hos alle. Det er vel en sjølskreven regel Endret 30. mars 2004 av CaZpeR Lenke til kommentar
brillan Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 Oki. Tenkte ikke på det jeg Lenke til kommentar
IwwY^^ Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 Hvor får jeg kjøpt dette headsettet nå? Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 21. april 2004 Forfatter Del Skrevet 21. april 2004 Hvor får jeg kjøpt dette headsettet nå? Tror de har slutta å produsere det pga. alle feilene. Lenke til kommentar
Sjefern Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 (endret) Fremdeles veldig fornøyd med mitt Syntes det er en sinnsyk lyd i forhold til min gamle sony til 400kr. Svensk shop som selger noe Koss R70B Disse skal være enda bedre enn R55b Tror ikke Norge har fått de enda. Endret 22. april 2004 av Sjefern Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå