Deelay Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 Startpage virker ikke.... jeg kan taste inn adreesen "manuellt" i adreese-feltet senere, og det virker! Men når jeg dobbeltklikker explorer-ikonet, kommer de3t "siden kan ikke vises" odet grunnet "ugyldig syntaksfeil"! Hva kan være feil? Lenke til kommentar
Zyrex_ Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 1. skjekk at det er rett adresse 2. kjør ad-aware 3. antivirus Lenke til kommentar
Deelay Skrevet 9. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2004 Har gjort alt det! Og har kjørt cwshredder, og slettet noen virus + at jeg installerte patch! (Viruset var wn min forresten" Jeg tror egentlig kanskje at det er jeg som har slettet litt for mye i registeret! Lenke til kommentar
Zyrex_ Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 skader jo aldri med en formatering hvis du ikke finner ut av det Lenke til kommentar
Deelay Skrevet 9. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2004 Fant det ut! Formatering er greit da jeg får ryddet ordentlig opp en gang for alle! Men, jeg liker alle utfordringer jeg kan få jeg! elsker å løse sånne problem! Lenke til kommentar
Zyrex_ Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 enig med deg der. men ender ofte opp med at jeg formaterer etter feilen er fixet da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå