unabomber Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 For det første lurte jeg på om det er mulighet for å overklokke en cpu ved bare stille inn på de forskjellige modellene som står listet i BIOS. F.eks til meg står det 2600+, kan jeg da bare gå nedover på listen og velge 2800+? Jeg synes denne måten virker bare litt lettere enn å stille multiplier. Dette forutsetter selvsagt at jeg har god nok kjøling osv. Lenke til kommentar
darkeagle Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 For det første lurte jeg på om det er mulighet for å overklokke en cpu ved bare stille inn på de forskjellige modellene som står listet i BIOS. F.eks til meg står det 2600+, kan jeg da bare gå nedover på listen og velge 2800+? Jeg synes denne måten virker bare litt lettere enn å stille multiplier. Dette forutsetter selvsagt at jeg har god nok kjøling osv. Hvis dette virker så kan du fint gjøre det. Lenke til kommentar
unabomber Skrevet 11. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2004 Men går det fint an å klokke på den måten? Lenke til kommentar
F-r-e-d-r-i-k Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 Høres ut som du har en ulåst CPU... Am I wrong? Lenke til kommentar
unabomber Skrevet 11. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2004 Hvordan kan jeg da i så fall vite om den er ulåst? Er ikke så veldig erfaren med overklokking, derfor jeg spør Lenke til kommentar
Falcon_ Skrevet 13. mars 2004 Del Skrevet 13. mars 2004 (endret) edit Endret 13. mars 2004 av Falcon_ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå