law80 Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 Hvilken mus er best til gaming? Den må være trådløs og optisk...... Lenke til kommentar
svaamaas Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 sier bare ein ting: Logitech MX 900 Lenke til kommentar
~~Undertaker~~ Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 Hvilken mus er best til gaming?Den må være trådløs og optisk...... Altså trådløse mus er ikke gode nok til spill... Men skal du absolutt ha trådløs så er Logitech MX 900 det beste... Men jeg hadde aldri satset på trådløs til gaming... Lenke til kommentar
Corduroy Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 Hvilken mus er best til gaming?Den må være trådløs og optisk...... Altså trådløse mus er ikke gode nok til spill... Men skal du absolutt ha trådløs så er Logitech MX 900 det beste... Men jeg hadde aldri satset på trådløs til gaming... Kommer vel HELT ann på hvor HarsCore du er da.. Jeg personlig greier meg über med mitt trådløse vidunder til ET Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 Jeg kunne aldri tenke meg og ha trådøs.. Musa til fatterns pc er evig treig. Og den er rimelig ny. Logitech MX310 er billig og bra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå