M_wass Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 Hallo.. Sitter fast på en meget irriterende måte i spillet Mafia.. Det verste av alt er at jeg sikkert hra oversett noe ganske enkelt og dumt noe.. Men uansett, på oppdraget Fairplay når man skal stjele denne racingbilen og sette den tilbake så har jeg et lite problem.. Jeg kan ****** meg ikke kjøre denne bilen.. Den går ikke fremover idet hele tatt.. Er av og til den ikke starter heller.. Og når jeg først har sotte meg inni så kommer jeg meg ikke utav.. Så da sitter jeg bare der, uten å komme meg av flekken.. Noen som vet hva jeg kan gjøre for å få lov til å kjøre denne bilen? Lenke til kommentar
Zyrex_ Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 hmm. hørtes merkelig ut. kan ikke huske at det var noen annet en å bare kjøre dit og sette seg inn og kjøre. sikker på at det er rett bil du sitter i da? er vel sikkert det men... Lenke til kommentar
M_wass Skrevet 9. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2004 hmm. hørtes merkelig ut. kan ikke huske at det var noen annet en å bare kjøre dit og sette seg inn og kjøre. sikker på at det er rett bil du sitter i da? er vel sikkert det men... ganske sikker på at det er rett bil ja, med tanke på at jeg ble henvist til den bilen av han som åpner porten for meg.. Lenke til kommentar
Zyrex_ Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 Er nok bare et bug i spillet da. kan ikke skjønne noe annet. aldri opplevd noe lignende de gengene jeg rundete det Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 Er nok bare et bug i spillet da. kan ikke skjønne noe annet. aldri opplevd noe lignende de gengene jeg rundete det Det er fordi at det ikke er noe lignende! Major bug, reinstall! Lenke til kommentar
alexf Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 Eller last på nytt, og prøv igjen Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 Bare restart hel eoppdraget på nytt eller last ned en patch hm. Kan dette leste problemet. Runda av spillet uten noen bugs! Lenke til kommentar
alexf Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 Det er alltid noen små bugs i slike spill. Har satt meg fast i en del forskjellig, og måttet restarte noen ganger. Lenke til kommentar
Fnix Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 Hvis du ikke er noen racer i rallykjøring må du kjøre denne bilen lenge.. Måtte hvertfall jeg Lenke til kommentar
Javeljavel Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 Hallo..Sitter fast på en meget irriterende måte i spillet Mafia.. Det verste av alt er at jeg sikkert hra oversett noe ganske enkelt og dumt noe.. Men uansett, på oppdraget Fairplay når man skal stjele denne racingbilen og sette den tilbake så har jeg et lite problem.. Jeg kan ****** meg ikke kjøre denne bilen.. Den går ikke fremover idet hele tatt.. Er av og til den ikke starter heller.. Og når jeg først har sotte meg inni så kommer jeg meg ikke utav.. Så da sitter jeg bare der, uten å komme meg av flekken.. Noen som vet hva jeg kan gjøre for å få lov til å kjøre denne bilen? Jeg opplevde akkurat det samme. Jeg bare gjorde oppdraget på nytt, og passet på å gjøre det litt forskjellig fra forrige gang. Jeg kjørte for eks. litt ekstra rundt på plassen før jeg gikk til racerbilen. Jeg gikk også på den fra en annen vinkel, og det virket iallefall for meg da. Sannsynligvis trenger du ikke stresse så mye heller, bare gjør oppdraget på ny. Lykke til Lenke til kommentar
lenny25 Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 Et annet J***** irriterende bug er inni parkeringshuset når du blir angrepet av Morellos. Paulie eller Sam gidder ikke vente på meg og stikker av halvparten av gangene, og blir drept selvsagt!! Dette er PC-versjonen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå