Smidt Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 jeg har siden helgen prøvd å logge på msn men det funker ikke og jeg får opp denne feilmeldingen, (sier sikkert ikke så mye, men). det er har ikke noe med passordet eller brukernavn å gjøre fordi det er testet ut med flere. så vidt jeg vet er det heller ikke noe i veien med tjenesten msn. lurer da på om noen kan hjelpe meg med å finne ut hva som er i veien Lenke til kommentar
Lanka Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 Hmmm kan det være at noen av venna dine har fått tak i passordet ditt og endret det? Fins proffesjonelle som driver med sånt oxo. Prøver å hacke msn-kontoer. Er en mulighet det her. Eller du kan prøve forskjellige datamaskiner. Og se om du logges på andre steder Lenke til kommentar
Smidt Skrevet 9. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2004 jeg har prøvd å logge på med andre brukernavn/passord. har skiftet passordet mitt og logget på hotmail på nettet, men jeg klarer ikke å logge på selv om. både msn og windows messenger, lastet ned og installert på nytt. hva annet kan jeg prøve? Lenke til kommentar
Lanka Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 Prøvd en annen maskin? Kanskje det er noe som hindrer deg i å logge på msn fra akkurat den pc'en.. Kanskje en bug eller lignende. Funker det ikke på andre maskiner heller foreslår jeg at du sender mail til hotmail og forklarer.. Hvis ikke må du nok bite i det sure eplet og lage en ny konto og prøve på nytt.. Sjekk også maskinen din for virus =).. Fortell hvordan det går Lenke til kommentar
Smidt Skrevet 9. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2004 gav opp hele msn greien og lastet ned dmsn ( http://www.dmsn.nl ) i stedenfor. funker der, må være en bug på maskinen, får ta en skikkelig opprydning senere.. Lenke til kommentar
Timur Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 (endret) Hvis ikke må du nok bite i det sure eplet og lage en ny konto og prøve på nytt..Sjekk også maskinen din for virus =).. Fortell hvordan det går Det er jo ikke kontoen det er noe galt med i dette tilfellet! som han sa over hvis du hadde giddet og lese "Back to topic" Har du prøvd med andre Msn klienter? f.eks dMSN. Fjern det helt fra registeret, og innstaler dte på nytt, når du skal velge hvor du vil innstalere det, så bare innstaler på den som står der (altså default) og se om det virker da. p.s lanka jeg vil ikke bryte rettningslinjene, men vil bare si det at proffe driver ikke og hacker msn kontoer, og enn trenger absolutt ikke være noen proff for og klare det. Endret 9. mars 2004 av Timur Lenke til kommentar
Smidt Skrevet 9. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2004 jess, dMSN ble lastet ned like før posten din, funker det. kjørte ad-aware, men den tok ikke noe skumle greier som hadde ødelagt for den vanlige msn'en. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå