Gå til innhold

Messenger plus virus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
er nok spywaren han mener ja. kjør adaware så får du fjerna det og neste gang du installerer den så velger du at du ikke skal installere all reklamen, da slipper du den driten.

Da får jeg ikke noe probmeler med pcen (som jeg fikk da jeg overså det)?

Lenke til kommentar
er nok spywaren han mener ja. kjør adaware så får du fjerna det og neste gang du installerer den så velger du at du ikke skal installere all reklamen, da slipper du den driten.

Da får jeg ikke noe probmeler med pcen (som jeg fikk da jeg overså det)?

Skjønner ikke helt hva du mener, men hvis du fjerner adwaren så blir du kvitt all den dritten Msn plus har lagt på pcen din!

Til Mester_e

Anbefaler deg til og se på noen av programmene på ->

Denne sida for og fjerne adwaren/spywaren.

Endret av Timur
Lenke til kommentar

Nei nei nei... Var ikke det jeg snakka om. Dette er in fact et VIRUS. Det følger med Messenger Plus og lar seg ikke fjerne med hverken AVG eller ad-aware eller spybot. Jeg husker ikke nøyaktig hvordan jeg fjerna det, men jeg leste det en gang. AVG finner det, og tror at det klarer og "heale" det, men det finner det neste gang det søker også... Det står ikke noe virusnavn anna enn ".exe". :dontgetit:

Lenke til kommentar

Da tviler jeg på at du har lasta ned MSN plus fra sida deres (som oftest er det ikke så lurt og laste det ned andre steder). Har aldri hørt om virus i Msn Plus. Ta navnet på viruset, og søk på google.

Endret av Timur
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...