bjaa Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 Halloen Nå har jeg spart sammen litt penger... Så jeg har bestemt meg for å modde Shuttle'n min litt. Jeg har ikke tenkt å skjære ut vindu eller montere lys og slikt...Det er for oppbrukt (var morro for 2 år sida) Det jeg vil er å montere noen vifter i denne (velger å kalle det casemod) Hva slags vifter er det plass til i denne lille brød boksen igrunn? Hva slags andre modifikasjoner kan jeg gjøre? MVH BjaA Lenke til kommentar
bleak Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 støydempe? forandre utsende? vannkjøle? ny psu? bare noen ider. det er mange muligheter med en sånn liten boks. det viktigste er vel at det ser bra ut og funker. Lenke til kommentar
Breiker Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 kast toweret. bygg den inn i noe uvanlig.. Hent inspirasjon her! Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 9. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2004 Vannavkjøling er jeg ikke interessert i :/ Målet for projektet er at den skal bli kaldere og se litt stilig ut i tillegg. Har kjøpt ny front, gjennomsiktig i Plexi.... Muligens jeg kan legge noe speilende "papir" lignende sak på innsiden? Lenke til kommentar
Luv Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 Hah, har tenkt pA akkurat det samme. Hadde sikkert gidd en spennende effekt..! Lenke til kommentar
Rune_ Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 Lissom vannkjøling gjør det kaldere og lar det se kulere ut Har selv lyst til å gjøre det med shuttlen min, men skal selge den så da gidder jeg ikke. (ved interesse pm meg) Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 Lissom vannkjøling gjør det kaldere og lar det se kulere ut Har selv lyst til å gjøre det med shuttlen min, men skal selge den så da gidder jeg ikke. (ved interesse pm meg) Et håpløst forsøk på reklame eller? Lenke til kommentar
bleak Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 kast toweret. bygg den inn i noe uvanlig.. Hent inspirasjon her! det var en god ide! men ikke alle har kreativitenen som kreves. (eller pengene) Lenke til kommentar
Breiker Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 ta å sjekk under worklogs. nærmere bestemt her: http://forum.overklokking.no/index.php?showtopic=208889 han har fått til utrolig bra speileffekt ut fra plexi fronten Lenke til kommentar
phreak-z Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 (endret) kast toweret. bygg den inn i noe uvanlig.. Hent inspirasjon her! KASTE et shuttle tower??? hva har du spist mann?de smekre kabinetta der... send det til meg heller.. hvis du går inn på sia mi (url i signatur) ser du bilder av min shuttle.. Endret 12. mars 2004 av phreak-z Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå