~~Undertaker~~ Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 Altså når jeg spiller Warcraft III beveger musepekeren seg litt seint i menyene og i spillet... Dette skjer ikke alltid men ofte nok til at det blir veldig irriterende. Som sagt det HAKKER ikke, han hopper ikke over noe, men han ligger litt etter. Han er sein... Spillet hakker ikke i det HELE TATT, bare musepekeren... PC: AMD ATHLON 64 3400+ 1024 MB DDR RAM GeForceFX 5900 (midlertidig kort, tror det er her probleme kan ligge) Det er ikke noe galt med PC-en i andre spill, (Far Cry DEMO, UT 2004 DEMO, CS osv... ) ALT FUNGERER PERFEKT, bortsett fra det i WArcraft... Jeg lurte på om Drivere kan skape slikt problem? Har de nyeste Detonator fra nvidia.com... Det jeg har prøvd er å stille ned grafikken oppløsning osv... Musen er optisk (intelli 3.0) og fungerer i alle andre spill så det er i orden... Er det noen som har hatt dette problemet før? Kan eldre drivere eller noe være løsningen? JEg klarer ikke å få til skikkelig micro i WC III på denne måten.... HJelp! Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 (endret) Nye drivere til grafikkort... Det er tingen! EDIT: Mente da å prøve noe eldre, som f.eks. 45,09. Endret 9. mars 2004 av tor_erik Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå