Joffer Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 Normalt ville jeg ha vært fornøyd med bare plain tekst, men nå får jeg et par mail som jeg gjerne skulle ha sett i html modus... enten så ser jeg bare teksten uten linker ol, ellers så ligger html versjonen ved som et vedlegg... og jeg finner ikke opsjonen i OE som gjør at jeg kan se HTML mail som vanlig mail, altså i samme vindu (jeg bruker ikke preview pane) Noen forslag/løsning? Lenke til kommentar
Joffer Skrevet 10. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2004 *bump* det må da være noen som vet hvordan man slår av/på html rendring i Outlook Express? Lenke til kommentar
Legion Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 Tools->Options: 'Read' 'Read all messages in plain text' skal ikke være unchecked Lenke til kommentar
Joffer Skrevet 10. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2004 Tools->Options: 'Read' 'Read all messages in plain text' skal ikke være unchecked Ja jeg fant det akkurat.. skjønner ikke hvordan jeg overså det valget... *Finner et ark og en penn... skriver mange ganger:* Gå til optiker og sjekk øyene... Gå til optiker og sjekk øyene... Gå til optiker og sjekk øyene... Gå til optiker og sjekk øyene... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå