Prosessoren Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 (endret) Har en AMd Xp 2400+ som orginalt kjører på 2.0 Ghz 1.65 Vcore, men som jeg har klokket til 2.2 Ghz 1.70 Vcore . Noen som fortelle meg hvor mye "overklokking" påvirker levetiden ? Og hva denne prosessoren eller "Xp-Prosessorer" har som antatt levetid fra fabrikant ? ? Endret 9. mars 2004 av Prosessoren Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 Men kun 0,5v økning vil levetiden være stort sett den samme. Begynner kun å synke drastisk når du har 2v og høyere. Levetiden under 2v er uansett så lang at det ikke er noe å tenke på, om du har god nok kjøling da. Den burde ligge på under 50 grader idle, maks er 65, men det er veeeeldig høyt. Lenke til kommentar
Talker Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 tåler så mye varme å ja? jaja, vant til Intel jeg.. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 Skal tåle helt opp til 85, men det er bare i mikroskopiske perioder... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå