KompleX Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 (endret) Noen som spiller EVE her da? Genial MMORPG som bør prøves Kaller meg det samme som her; KompleX, Gallente miner/NPC Pirate Hunter, og er med i "Fantasia Underscore Technologies". ------------------------------------------------------------------------------------------------ Synes kanskje dere kunne fått opp et eget EVE forum hvis interessen er stor nok for det. - Endret 9. mars 2004 av KompleX Lenke til kommentar
KompleX Skrevet 10. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2004 Det er den tydeligvis ikke... Lenke til kommentar
Cruento Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 Jeg har en kamerat som nettopp har begynt å spille EVE, det ser vanvittig bra ut. Tenker på å begynne selv faktisk og vil anbefale alle som liker "sci-fi" å prøve det. Lenke til kommentar
rivaldo Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 Hvor mye koster det i måneden? Jeg har hørt at det er lite som skjer. At man bruker laaaaaang tid før man kommer noen vei. Og at man har lite å si i en kamp situasjon, det meste skjer av seg selv. Ellers er jo grafikken pen å se på. Lenke til kommentar
Playmaster Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 spiller heller SWG enn EVE Lenke til kommentar
rivaldo Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 (endret) spiller heller SWG enn EVE så gjør det. Endret 10. mars 2004 av rivaldo Lenke til kommentar
Tenshi Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 Spiller ikkje EVE Online selv, og kommer neppe til og gjøre det. Jeg liker ikke og betale for og spille. Dessuten ser det skjedelig ut, konseptet er okey, men skjedelig. Spill som AO og EVE er ikke helt min spill smak, men det er jo bare meg da Freelancer er vel det nermeste EVE jeg kommer som jeg synes er moro. Tenshi Lenke til kommentar
Playmaster Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 spiller heller SWG enn EVE så gjør det. Jeg gjør jo det Lenke til kommentar
rivaldo Skrevet 21. mars 2004 Del Skrevet 21. mars 2004 testa det nå i 8 dager på prøve. skikkelig hekta nå. Lenke til kommentar
KompleX Skrevet 31. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2004 Hekta, eh? Ta en tur innom oss, Space Muppets. PVP og NPC Hunting Group. Hva heter du på EVE forresten? Lenke til kommentar
rivaldo Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 Space Muppets, skal jeg sjekke ut. Fikk nettopp min første vexor i hus. Digg med 4 miner 2'ere. Ligger mest i 0.7 systemer med en kompis og miner som f.. Lenke til kommentar
rivaldo Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 Jeg finner dere ikke... finner ingen some heter Space Muppets.. Lenke til kommentar
Waven Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 Har prøvd det igjen nå jeg også, husker at jeg spilte betaen og ikke var spesielt imponert, men nå har jeg faktisk blitt litt hekta.. jaja, smak forandrer seg vel litt etterhvert.. Lenke til kommentar
KompleX Skrevet 7. april 2004 Forfatter Del Skrevet 7. april 2004 Jeg finner dere ikke... finner ingen some heter Space Muppets.. Vi har spleiset oss med Interstellar Elite. Stain Alliance. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå