hrrr Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 jeg skal ha 3 80mm og 3 120mm jeg har viftestyring , det må selfølgelig vere sterke vifter med toppkvalitet Lenke til kommentar
hrrr Skrevet 9. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2004 delta. 3 stk 80mm 2 stk 120mm så skal jeg ha sunon tror jeg.... im no sure har ikkje funne noe tester av delta..! Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 nr1. Hva skal du med så mange vifter? nr2. Kabinettet har ingen slots for 120mm vifter, dermed må du kutte i det... nr3. Delta er kjent for å bråke som en flymotor! nr4. Etter personlige erfaringer, anbefaller jeg deg å bare bruke de vifteplassene du har og ikke kutte i det fine aluminiums kabinettet. PS. Har selv hatt 11 vifter i kabinettet... IKKE GØY, ikke no spes bedre kjøling heller. Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 PS. Har selv hatt 11 vifter i kabinettet... IKKE GØY, ikke no spes bedre kjøling heller. Kjøp heller Papst-vifter, har kun gode erfaringer med de. Dessuten er det ikke verdt å kutte i et Lian-Li kabinett for å få noen ekstra vifteplasser, det kjøler best sånn som det er konstruert for. Lenke til kommentar
hrrr Skrevet 31. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2004 jeg har sunbeam viftestyring så delta bråket blir vel ingen problem Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå