Gjest Slettet-df17e Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 (endret) Hei på dere:P Jeg ville bare si til dere som lurer litt på Photoshop og Dreamwiaver mx i Linux..! Da har jeg bare en ting og si: "Det funker heeelt konge..! ikke noe tull i det heele tatt" Jeg la inn wine med crossover og det er det funker helt fint..! Og med crossover så kan man legge inn mye mere og..! blantannet Microsoft Office 98,200 og XP.. Flash MX, IE6 og mye mere..! Så om du sitter i windows med PS og DW og har lyst til og prøve linux men ikke kan gå fra Windows pgr. Du er en webdesigner ell noe..! så er det bare og bytte for crossover er driit bra..! det koster en liten slamp penger men det er så lite att din kjære konto ikke vil merke det..! Veit ikke om dette kanskje var en litt unyttig post men, ville bare si det for har sett mange steder att folk lurer på det med PS og DW i Linux.! så her har dere da svaret..! gl hf til de som vil prøve;) Lemen signing out Endret 9. mars 2004 av Slettet-df17e Lenke til kommentar
bkak Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 Photoshop virker utmerket i normal wine også. Lenke til kommentar
objorkum Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 Måtte du konfigurere mye for å få det til å funke eller funket "out-of-the-box"? Lenke til kommentar
anderlin Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 Photoshop virker utmerket i normal wine også. Gjelder dette nyere utgaver også? Lenke til kommentar
Silvester Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 anderlin: photoshop 7 er den eneste som er verdt å bruke, moyner: photoshop funker ca. hver tredje release av wine, veldig opp og ned. Lenke til kommentar
bkak Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 Fungerer uansett her på arch. Og ja, jeg kan bekrefte at crossover gir fungerende photoshop uten noe kludring. Lenke til kommentar
objorkum Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 Jøss la nettopp inn trial versjonen av Crossover Office, og konklusjonen er: DETTE SKAL JEG KJØPE! Photoshop 7 funket med en gang. Maken til brukervennlighet i Linux skal man lete lenge etter Alt var i GUI med pek og klikk og vips var PS inne. Se screenshot her Lenke til kommentar
nander Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 Nå er jeg litt kynisk... men DW har fått en Bronze medal av Crossover noe som betyr: Bronze Medal The bronze is awarded to applications that install and run, and that can accomplish some portion of their fundamental mission. However, bronze applications generally have enough bugs that we recommend that our customers not depend on their functionality. hvor ofte vil den da krasje? Lenke til kommentar
Hoppesagåsa Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 Jeg har kjørt helle officeXP-pakka med crossover. Funker som fanden. Hos meg fungerte det out-of-the-box Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå