tixi Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 jeg merket en gang på en leding med to molex knapper koblet til hardisken + to vifter, led ting(ikke sikker på hva er) og et neon lys at datan klikket når jeg skrudde på neon lyset.. regnet med at hardisken fikk for lite strøm, men er det slik? Btw, er det "farlig" å koble et neon lys til en 3 pins kontakt på hovedkort? skal ikke være "farlig" det, den er beregnet til vifter som tar 12v. neonlysene tar jo også 12v så jeg ser ikke særlig mye problem i det... Lenke til kommentar
PsychoPat Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 Men det er ikke så lurt å belaste hovedkortet så mye. Jeg bruker bare utgangen til CPU vifta. Hvis du har mulighet for noe annet ville jeg gjort det. Lenke til kommentar
genstian Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 takk for skryt da folx:link til elfa: http://www.elfa.se/elfa/produkter/no/2006605.htm pluggen: 44-187-29 dekselet "skyddslock": 44-187-37 Ikke dyrt heller: 14,- pr stk for pluggene, og ca.1.50,- for dekselet. psykopat: neida. tenkte det først, men kjøpte istedet en standard splitt/skjøt som jeg brukte. kjøpt Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 27. mars 2004 Del Skrevet 27. mars 2004 Smmmaaaaaart, noen strømper over der blir det flotters, kanskje jeg prøver det engang Lenke til kommentar
torgros Skrevet 27. mars 2004 Del Skrevet 27. mars 2004 Nice Tenkte på dette problemet jeg og. Takk for et godt forslag til kabelrydding Lenke til kommentar
nree Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 Hehe... jeg tenkte på det samme for lange siden men gadd ikkje... Har ganske mange sånne som jeg har fått av ein kolega av faren min... Løsningen min ble Strips :) Lenke til kommentar
wilai Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 eg og har bestilt det men kor for eg tak i splitt/skjøt Lenke til kommentar
harald_ Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 Kan ikke noen med de riktige kunskapene regne litt på hvor mye disse kablene tåler? Hadde vært greit å se noen tall Lenke til kommentar
leffa Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 ka kvadrat er de på dei kablane då? Kva er tempraturen inn kabinettet ditt?? Får ej vite de so kan ej altids prøve å regna på de ein dag etter jula når skulane starter igjen. Lenke til kommentar
lavizh Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 (endret) Jaja, da mangler det bare S-ATA disker istedet for IDE, så blir det enda mindre rot. Jeg valgte en litt annen måte, kabelstrømper (ikke ferdiggjort enda, mangler varmepistol) : http://dl.vascotia.com/pics Endret 26. desember 2004 av lavizh Lenke til kommentar
wilai Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 Jaja, da mangler det bare S-ATA disker istedet for IDE, så blir det enda mindre rot. Jeg valgte en litt annen måte, kabelstrømper (ikke ferdiggjort enda, mangler varmepistol) : http://dl.vascotia.com/pics dual Cpu? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå