soundwall Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 (endret) Her er mitt forslag til rydding av kabler inni burken: Jeg kjøpte slike fra elfa.se: Monterte dem slik: Koblet dem inn i maskinen slik: Fra siden: Ferdig: What do you think?? -s Endret 9. mars 2004 av soundwall Lenke til kommentar
F-r-e-d-r-i-k Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 Sweet dude! Want some Anngående de IDE kablene dine, sikkert en grunn til at S-ATA ble funnet opp Lenke til kommentar
PsychoPat Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 (endret) Det er vel noe av det beste jeg noen gang har sett! Kan du nevne produktnummeret? Kanskje en liten link også? Edit: Men du må vel "ødelegge" en rail fra PSU? Endret 9. mars 2004 av PsychoPat Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 nice! Har sett slike i aksjon på utenlandske casemod-sider, men visste ikke at de hadde slike på elfa. Har du produktnummer og pris? Lenke til kommentar
soundwall Skrevet 9. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2004 takk for skryt da folx: link til elfa: http://www.elfa.se/elfa/produkter/no/2006605.htm pluggen: 44-187-29 dekselet "skyddslock": 44-187-37 Ikke dyrt heller: 14,- pr stk for pluggene, og ca.1.50,- for dekselet. psykopat: neida. tenkte det først, men kjøpte istedet en standard splitt/skjøt som jeg brukte. Lenke til kommentar
PsychoPat Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 En splitt ja, det tenkte jeg ikke på (utrolig hvor korttenkt jeg kan være av og til). Genialt da! Lenke til kommentar
jevel Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 Men hvordan er det å legge all belastning på ett ledningsett? Spør fordi jeg lurer, ikke for å leke bedreviter. (Har ikke så veldig oversikt over hvorfor man monterer såpass mange kabler på en vanlig PSU....) -KJ Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 genialt, absolutt genialt.. -diablito- Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 Men hvordan er det å legge all belastning på ett ledningsett? Spør fordi jeg lurer, ikke for å leke bedreviter. (Har ikke så veldig oversikt over hvorfor man monterer såpass mange kabler på en vanlig PSU....) -KJ Det tror jeg faktisk går bra. En disk trekker ca 0,5A på både 12v og 5v railen, så kablene bør tåle dette greit. Btw; soundwall: De diskene dine må da bli fryyktelig varme, så tett som de står? Lenke til kommentar
soundwall Skrevet 9. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2004 jevel: psu'n min har 1 kabel med 4 plugger på og 3 kabeler med 3 plugger hver på, fra før. Jeg bruker ingen av dem etter omkablingen min, så det skal ikke være noe problem. skrue: varme disker: vel.. jeg har ikke noe å sammenligne med, men de ligger på 40-45 grader alt etter bruk. vet som sagt ikke om det er varmere enn ellers, men syns det høres greit ut. jeg har hatt opptil 8 disker i denne maskinen som stod like tett uten problemer -s Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 Jeg tenkte også litt på de diskene.. Men ellers er jo slike kontakter oppskrift på ryddig kabling! Lenke til kommentar
AutoExec Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 (endret) det der var rett og slett helt genialt... sliper alle de løkkene med ledning som står ut over alt Endret 12. mars 2004 av AutoExec Lenke til kommentar
MagE Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 jeg tror jeg må gjøren noe lignende med min maskin, ikke det at jeg har så mangen disker (1) men jeg bruker ca 3-4 spliter med alle lys/neonvire/skjermkort/skjermkortvifte and the list gos on Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 jeg merket en gang på en leding med to molex knapper koblet til hardisken + to vifter, led ting(ikke sikker på hva er) og et neon lys at datan klikket når jeg skrudde på neon lyset.. regnet med at hardisken fikk for lite strøm, men er det slik? Btw, er det "farlig" å koble et neon lys til en 3 pins kontakt på hovedkort? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå