Knuty Skrevet 22. mars 2002 Del Skrevet 22. mars 2002 Heisann. Holder på med "download" siden på hjemmesiden min. Trenger forslag til hvilke programmer jeg kan linke til. Tra gjerne imot link i samme slengen, men kan finne selv også. (Er ikke såå lat :razz:). Bare skriv ned deres favorittprogrammer/andre ting. :smile: ________ Mvh. Knuty Lenke til kommentar
Knuty Skrevet 22. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2002 Bare så det er klart så mener jeg ikke warez her.. Jeg mener vanlige programmer man kan laste ned. (shareware, freeware, demoer, tidsbegrensa saker osv) F.eks: winamp, 3d mark, kazaa osv. Noen som kan hjelpe? _________ Mvh. Knuty Lenke til kommentar
Mr.Hassan Skrevet 22. mars 2002 Del Skrevet 22. mars 2002 Hei! Vel,har ingen linker.. Men,du kan no gå på download.com og søke på programma for å finne ein link... For eksempel : putty,apache (www.apache.org),winamp (winamp.com) Lenke til kommentar
ViperGTS Skrevet 22. mars 2002 Del Skrevet 22. mars 2002 http://www.tucows.com http://www.download.com Her kan du sjekke hva som blir mest lastet ned Lenke til kommentar
DrDoogie Skrevet 22. mars 2002 Del Skrevet 22. mars 2002 La meg se om jeg har forstaatt deg riktig. Du vil at vi skal ramse opp masse navn paa kule programmer for deg? Kan du ikke bare finne ting selv da? Hvorfor forventer du av oss at vi skal generere massevis av info til deg som du egentlig er fullt ut i stand til aa finne selv? Hva faar deg til aa tro at programmer som vi bruker vil vaere interessante for deg? Skal vi bare lage en mengde med linker som du kan klikke paa og si "nei det var kjedelig. Hva mer?" LATSABB. Lenke til kommentar
tv-freak Skrevet 22. mars 2002 Del Skrevet 22. mars 2002 Til DrDoogie: Hvorfor i hel***e bruker du ikke æ,ø,å. Det er veldig irriterene å lese! Hvis du ikke har norsk tastatur så kopier symboler fra word eller noe sånt. Lenke til kommentar
DrDoogie Skrevet 22. mars 2002 Del Skrevet 22. mars 2002 Quote: On 2002-03-22 16:58, tv-freak skrev:Til DrDoogie:Hvorfor i hel***e bruker du ikke æ,ø,å.Det er veldig irriterene å lese!Hvis du ikke har norsk tastatur så kopier symboler fra word eller noe sånt. Ja... klippe og lime hver vokal da? Tror det maa vaere det hittil mest praktiske raad jeg noen gang har faatt. Foroevrig har jeg tenkt aa loese problemet, men jeg kan ikke prioritere det akkurat naa. For mange baller i lufta dessverre. Plus at nei, det er ikke en saa enkel sak som det kan virke som. Saa jeg kan bare beklage, men "such is life". mvh DrDoogie Lenke til kommentar
johna Skrevet 22. mars 2002 Del Skrevet 22. mars 2002 Det meste finner du vel på Tucows.com Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå