Gondul Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 (endret) Måtte bare nevne det, de finner på mye rart om dagen sjekk her man kan selvfølgelig forstå det, men..... Endret 9. mars 2004 av Pcdude Lenke til kommentar
enden Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 Har DU lyst til å bli saksøkt hvis binLaden styrer en nuke med pc'n kjøpt hos deg? Det er dumt, men det er Amerika... Lenke til kommentar
Gondul Skrevet 9. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2004 hehe......ja ikke sant..... Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 hahahahhahaha gammel sak tho Lenke til kommentar
TDK Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 LOL! det var et gullkorn fra dell! Lenke til kommentar
Mato Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 det er jo nesten optemistis av dell da .. noen som vil kjøre misil styrings programmer på en dell ... Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 Hvem svarer "ja" på det? Jeg mener, om jeg så skulle brukt maskinen til masse-ødeleggelses våpen, så hadde jeg ikke svart "ja". Skutt i hodet. Lenke til kommentar
enden Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 Det er vel ikke ankk om at Dell forventer at noen skal svare ja, men heller å dekke egen rygg hvis noen skulle finne på å bruke en maskin til å lage bomber med... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå