Terminator2 Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 Hei. Når jeg trykker på en internett-snarvei som jeg har lagret på skrivebordet, kommer internett-siden opp, men den kommer i samme vindu som jeg allerede bruker. Hvor finner jeg den innstillingen som gjør slik at det kommer opp nytt explorer-vindu hver gang jeg trykker på en slik snarvei på skrivebordet? På forhånd takk for svar! Lenke til kommentar
Terminator2 Skrevet 12. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2004 ingen glupe forslag? Lenke til kommentar
Timur Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 er vel ikke akkurat hva du spør om, men det er vel noe som heter "åpne i nytt vindu"? Lenke til kommentar
runeae Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 Gå inn i "Alternativer for Internett" velg "Avansert". Der finner du "Visning" og "Bruk vinduer på nytt for å starte snarvei". Du kan også dra Snarveien inn i det aktuelle vinduet du har oppe. (Har selv hatt trøbbel med dette, du kan få følelsen av å måtte lære IE noe nytt.) Lenke til kommentar
Terminator2 Skrevet 13. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2004 Gå inn i "Alternativer for Internett" velg "Avansert". Der finner du "Visning" og "Bruk vinduer på nytt for å starte snarvei". Du kan også dra Snarveien inn i det aktuelle vinduet du har oppe. (Har selv hatt trøbbel med dette, du kan få følelsen av å måtte lære IE noe nytt.) Tusen takk! Du er genial!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå