OC-Freak Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 Begynner microplex å henge etter på kundesupport og kvalitetskontroll? Sendte mail til dem og fikk ikke svar før etter 3 dager. Har sendt en mail til i går som enda ikke har fått svar på...... Hva skjer? Microplex har for meg alltid hatt ypperlig kundesupport tidligere..... Fikk mitt Image&shapetek kabinett, men: -Tappen på frontdøren som holder den igjen er knekt -Mangler den interne 5.25" plassen (festene til den i bunnen av kabinettet er der, men ikke 5.25" plassen. Denne TRENGER jeg. -Trodde alle Image&shapetek kabinetter kom med støvfilter nå, etter å ha lest test hos hw.no. Jeg fikk ikke noe støvfilter -Fikk feil 12x12 vifte (ikke at det gjør så mye da jeg var fornøyd med den jeg fikk - selv om denne er billigere - slik at jeg tapte litt penger). -Firewire "Flash" kabelen flasher ikke (lysdiodene i kablene lyser ikke), muligens dette har noe med PC/utstyr den brukes til? bruker min mellom PC og MAG snowbox kabinett med IBM 180Gb harddisk inni. Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 9. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2004 Ooooops, litt av forklaringen på treg respons var at de holdt på med flytting. Ser ut til å ordne seg nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå