ChristianT Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 nettopp kjøpt meg siemens sx1. synes den er en veldig god telefon men er litt nysgjerrig på en del av innholdet. nå har jeg hørt en del om dette med blåtann og kom til det punktet hvor jeg ville teste dette. når jeg prøvde å connecte til en mobil fra min fikk jeg beskjed om og skrive inn passord. dette skjedde til alle mobilene jeg prøvde og connecte til. Blir noe frustrert over noe som sikkert er en STOR bagatell men jah tenkte nå jeg skulle spørre alikevel. ps: klarer ikke og sende mms osv med blåtann eller da... noen hint og forslag hadde gjort seg. håper det ikke er for mye til bry. MvH. Christian Thesen Lenke til kommentar
smoker2 Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 Hei Noen blåtann enheter kan du bare skrive dette passord:0000,jeg har en SE HBH-35 og den brukte jeg bare de fire nullene. Når det gjelder Nokia enheter så følger det med et passord Lenke til kommentar
boss3 Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 på min nokia er det nytt passord for hver nye enhet...1234 er en grei kombinasjon. altså første gangen jeg koblet til tlf kom det opp velg passord på pcen og mobilen og da skrev jeg 1234 på begge, problem solved. Lenke til kommentar
Jaketten Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 Ja som det går frem her så er saken så grei at man må ha samme kode på begge enhetene det må være et passord på mellom 1 og 8 tegn. Lenke til kommentar
_Xander Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 Er det ikke mellom 1 og 16 tegn a?! Og du som ikke får til pga passord, det er fordi passordet må du skrive for å paire enhetene. Når ede er pairet slepper du å skrive no mer passord mellom de 2 og kan sende filer direkte.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå