Endre Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 (endret) Vapochill kommer med en ny, kraftigere Vapochill, med navnet LS som står for LightSpeed. Ta en titt på disse bildene... og deretter et visst annet kjølesystem. En kan vel ane en liten likhet... Endret 10. mars 2004 av EnD.R.E. Lenke til kommentar
Tabaqui Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 Står jo forsåvidt at "mountingholes MachII compatible", så virker som de har tittet litt i alle fall :-) Lenke til kommentar
Endre Skrevet 9. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2004 Etter min mening ligner den så mye at man skulle tro det er en vits. Det er for så vidt mulig, det er ingenting på siden dere enda. Hm... sjekket nettopp ut den artikkelen på Inquirer, der står det ikke noe om LightSpeed... bare Vapochill. http://www.theinquirer.net/?article=14343 Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 Det så ihvertfall pent ut Lenke til kommentar
Muteki Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 Kan jeg få prisen til den der fordi jeg har liskom Lian li PC65USB som hvises på bildet? Lenke til kommentar
upside Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 leste akkurat om denne på XS og begynte å lure på om det var kødd.. er jo prikk lik mach II.. hvis den dog kommer så blir det spennende og se noen temperaturer.. Lenke til kommentar
F-r-e-d-r-i-k Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 Markede er sikkert større for slike bokser kontra hele kabbisset. Muligens egen strømforsyning også... Lenke til kommentar
vifteovn Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 Personlig trur eg noken har hatt det morro med Adobe Trur heller ikkje Asetek ville tatt looken til konkurenten sin. Lenke til kommentar
Ulvestad Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 (endret) Kan jeg få prisen til den der fordi jeg har liskom Lian li PC65USB som hvises på bildet? http://www.mamut.com/3dfxcool/subdet750.htm Selges her Endret 9. mars 2004 av Ulvestad Lenke til kommentar
klikko Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 (endret) Etter min mening ligner den så mye at man skulle tro det er en vits. Det er for så vidt mulig, det er ingenting på siden dere enda. Hm... sjekket nettopp ut den artikkelen på Inquirer, der står det ikke noe om LightSpeed... bare Vapochill. http://www.theinquirer.net/?article=14343 hmm det der kan jo ikke stemme.. det er jo samme boksen jo.... innmaten er jo seff det viktigste , men fytterakkern så S V E T T hvis de bruker det samme designet.... kan de ikke bli saksøkt for sånnt? hvis de ikke har kjøpt det opp av nVENTIV da..!? er forvirra Endret 9. mars 2004 av klikko Lenke til kommentar
clinton Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 sjønner ingeting jeg...Hører snakk om Vapochill,mens eneste jeg ser er noe mach II stuff Lenke til kommentar
Kamerat Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 Dette er bildene det er snakk om: Lenke til kommentar
Demogorgon Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 det virker på NilsG på ocshoot at den er serriøs, og at den gruser prommy'n villt. den bygger på en 230v~ kompressor fra danfoss, og skal vistnok gi ca 30- på 135w heatload, og ca 10 på 200w. ps: dette forumet blir bare mindre og mindre kompitent for hver dag.. gjør litt undersøkelse selv også.. Lenke til kommentar
JonV Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 Litt nytt Og ja LS blir en realitet 135WVapoChill -32.5 on the evaporator and -18.5 in the CPU-dummy MACHII -15 on the evaporator and +4 in the CPU-dummy (Their software shows -30) 200W VapoChill -30 on the evaporator and -13 in the CPU-dummy MACHII -10.5 on the evaporator and +16 in the CPU-dummy (Their software shows -24) Kan kjøpes her for den nette sum av 6895,- Sek Lenke til kommentar
Endre Skrevet 10. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2004 ps: dette forumet blir bare mindre og mindre kompitent for hver dag..gjør litt undersøkelse selv også.. Du kunne jo prøvd å finne en bekreftende kilde tidlig i går. Det sies at denne har R404a gass? Isåfall overrasker det meg ikke at den slår Mach II med R134a ned i støvlene! Det som blir spennende å se er hva nVENTIV vil svare med, for det regner jeg med de vil gjøre innen ganske kort tid. Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 Var det ikke denne som skulle være billigere enn de andre modellene? Den er jo ikke akkurat det... Lenke til kommentar
JonV Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 Det sies at denne har R404a gass? Isåfall overrasker det meg ikke at den slår Mach II med R134a ned i støvlene! Har du i det hele tatt lest posten min over ??? Den knuser jo MachII med mange grader....... 135WVapoChill -32.5 on the evaporator and -18.5 in the CPU-dummy MACHII -15 on the evaporator and +4 in the CPU-dummy (Their software shows -30) 200W VapoChill -30 on the evaporator and -13 in the CPU-dummy MACHII -10.5 on the evaporator and +16 in the CPU-dummy (Their software shows -24) Det er jo ikke vansklig å se hvem som YTER kulde Lenke til kommentar
Endre Skrevet 10. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2004 Har du i det hele tatt lest posten min over ??? Den knuser jo MachII med mange grader....... ??? Det sies at denne har R404a gass? Isåfall overrasker det meg ikke at den slår Mach II med R134a ned i støvlene! Jeg mente ikke at gassen i Vapo'en var byttet til R404a om du trodde det, men at den kommer med det fra fabrikken. Lenke til kommentar
upside Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 (endret) man henter MANGE grader på R404a vs R134a. En Mach II med 404 yter nok ikke veldig mye dårligere enn den nye LS uniten fra Asetek. Hvem gleder seg til Mach III med dobble kompressorer, hehe, DET hadde vært noe. Endret 10. mars 2004 av upside Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 ser bra ut men hvor mye koster det? fungerer det på andre kabisser også? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå