pizzi Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 Skal kjøpe ny PC og trenger litt hjelp til hvilket HK jeg skal kjøpe. Har sett på Abit IC7-G og Abit IC7-MAX3. hvilket HK skal jeg kjøpe ? (må egne seg til overklokkig) (hadde tenkt meg en P4 3GHz) Lenke til kommentar
Oseantic Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 kjøp asus p4c800-e deluxe det er et KJEMPE BRA overklokkings vennlig kort har det selv. Lenke til kommentar
Grev_Rasmus Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 Jeg har selv tenkt å kjøpe abit ic7-g kjenner en som har det & er stor fornøgd med det Lenke til kommentar
pizzi Skrevet 9. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2004 Tror jeg går for Abit IC7-G Takk for svarene Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 Da burde du bytte ut northbridge kjøleren... den er ikke noe særlig Lenke til kommentar
pizzi Skrevet 9. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2004 Hva med Abit IC7-MAX 3 da? Er det verdt å bruke penger på det? Har hørt at det er kanll å klokke med og at det er super stabilt Lenke til kommentar
Deuce Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 Hva med Abit IC7-MAX 3 da? Er det verdt å bruke penger på det? Har hørt at det er kanll å klokke med og at det er super stabilt IC7-MAX3 er verdt å legge pengene i, stabilt, overklokking, fikset vdimm++ Kortet anbefales på det sterkeste! Lenke til kommentar
LaStrada Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 (endret) Hva med Abit IC7-MAX 3 da? Er det verdt å bruke penger på det? Har hørt at det er kanll å klokke med og at det er super stabilt IC7-MAX3 er verdt å legge pengene i, stabilt, overklokking, fikset vdimm++ Kortet anbefales på det sterkeste! Enig! Har selv IC7-G, men hvis jeg skulle kjøpt et nytt hovedkort ville det ha blitt MAX3 Endret 9. mars 2004 av LaStrada Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå