Boralis Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 Som sagt tidligere, helt topp test dette ,skjønner bare ikke hvorfor den ikke er lagt som sticy . Lenke til kommentar
Roadrunner7 Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 Hmmm, se der ja. Nå har DinSide vært ute og testet enda en LCD-skjerm. Denne gangen en LaCie photon19vision. http://www.dinside.no/php/art.php?id=105151 Som vanlig får den terningkast 6 (den får faktisk 10 av 10 i alle kategorier). For meg virker det som om DinSide gir alle nye skjermer terningkast 6. Litt for lett å imponere folka som tester skjermer der, eller er den skjermen virkelig så god? Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 en 19" med 25 ms og du merker ikke etterslep? Da har du bare spilt kabal og minesveiper MEn jeg tviler ikke på at LaCie er bra, men dette er en produsent man først og fremst forbinder med grafiske skjermer. Når høsten kommer skal vi ta en roundup med grafiske skjermer;) Da har EIzo kommmet med sin nye serie med kontrast på 1000:1, og NEC har kommet med sine nye modeller som har byttet ut de tradisjonelle baklysene med leds. Hittil har jeg møtt kun noen få modeller som ligger an til karakter 6, og ingen av de ligger i 19" skiktet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå