Slabbedasken Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 Håper de husker å ta med Formac Gallery sin modell i testen da.....litt mer "skjeldent" merke, men uansett få`n med Lenke til kommentar
stigen1 Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 (endret) Til test panelet; når kommer test av 20/21"? Ikke meningen å mase rett etter dere har sluppet denne testen altså Edit; trenger ikke nøyaktig dato, bare sånn ca Endret 9. mars 2004 av stigen1 Lenke til kommentar
enden Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 (endret) Ser dere har testet HP L1925. Nå skal det sies at dette er en såkalt "business" skjerm, som på ingen måte er beregnet på hjemmebruk. Derfor blir det litt feil å kalle den storebror til Pavilion TFT1703. HP har en 19" til hjemmebruk, den heter Pavilion TFT1903. Sånn, når det er sagt; fabelaktig arbeid med disse LCD-testene! Big thumbs up! Nå var det den de sendte da Hmm, hadde nå håpet på at 1913T hadde vunnet da, for nå skjønner jeg ikke hvor enormt bra de andre skjermene må være.De er bedre rett og slett Til test panelet; når kommer evt en test av 20/21"? Ikke meningen å mase rett etter dere har sluppet denne testen altsåRett rundt hjørnet. Den er ferdig, så vi tar bare en kunstnerisk pause. Det blir ikke lange oppholdet i forholdt til tidligere Endret 9. mars 2004 av enden Lenke til kommentar
Maximo Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 Dritbra jobba Dahle & co Fikk litt lyst på den nec'en da men litt for dyr desverre. Mulig jeg går for en Samsung Syncmaster 193P. Lenke til kommentar
stigen1 Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 Til test panelet; når kommer evt en test av 20/21"? Ikke meningen å mase rett etter dere har sluppet denne testen altsåRett rundt hjørnet. Den er ferdig, så vi tar bare en kunstnerisk pause. Det blir ikke lange oppholdet i forholdt til tidligere Ja dere trenger sikkert en liten pause nå ja, men eg synes ikkje så veldig synd i dere stakkars... Alle de godbitene dere får prøve,skulle ønske det var meg Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 Var spent på hvordan 193t kom ut i forhold til 1960NX, og resultatene var overraskende.. Selv om Nec hadde sin hakket dyrere 1980SX på lager Nesten så jeg angrer på at jeg ikke kjøpte 19" Lenke til kommentar
superdigg Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 Det her er sånn koselesing jeg vil ha mer av her på hw.no! Når det er sagt så har jeg bare en kommentar til testen og det er at det nesten burde vært trekk for utseendet på Eizo-skjermene - makan til styggedom skal man lete lenge etter. Lenke til kommentar
enden Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 De er ikke de peneste nei, men de har en vakker personlighet Lenke til kommentar
RaZoR_ Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 meget meget bra! Flott test! btw, mener jeg så en liten skrivefeil nederst på siden om samsung.. mangler en S der det skulle stått "etterslep" under - punktene *pirke pirke* Magnus Lenke til kommentar
fAight Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 Flott test gutta! Fant ut etter denne testen at jeg likevel kjøper meg en 17" istedet....Uansett så må prisene på 19"-ene gå ned og specs'ene bli bedre (les:raskere til spill) Lenke til kommentar
pufffn Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 Flott test. Del 3, vil den inneholde lcd tver eller lcd data skjermer? Lenke til kommentar
magua Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 Jeg tror jeg venter til neste uke med å bestille en BenQ FP991 skjerm, kanskje en eller fler av de store net buttikene legger prisen ned, eller kanskje legge den ut på ukens tilbud til og med, det hadde vært fint det. Kjempe bra test, så nå er ventinga neste over! Lenke til kommentar
spiro Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 Her lukter det NEC 1980SX! Noen som har erfaring med denne fra FPS spill? Jeg ser at testpanelet er greit fornøyd med den til det bruket, men jeg hører gjerne fra et par andre hvis noen har den. Hvis ikke det skjer noe dramatisk i del 3 av testen, bestiller jeg en NEC 1980SX! Lenke til kommentar
Devil-Teddy Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 Veldig bra! Men lenge leve CRT 21" =) Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 (endret) Glimrende test! Har ikke fått tid til å finlese den ennå. (gjør det i kveld), men jeg har likevel en liten kommentar: * bakdeler = romper. Du mener sikkert "ulemper". Fikk litt lyst på den Benq-skjermen, men kjøpelysten er fortsatt stagget av det generelle prisnivået på LCD. Endret 9. mars 2004 av Simen1 Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 Til test panelet; når kommer test av 20/21"? Ikke meningen å mase rett etter dere har sluppet denne testen altså Edit; trenger ikke nøyaktig dato, bare sånn ca Den kommer snart, jeg vet hvem som vant Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 Nydelig test. *Bøye seg i støvet* Lenke til kommentar
schmelck.no Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 (endret) Til test panelet; når kommer test av 20/21"? Ikke meningen å mase rett etter dere har sluppet denne testen altså Edit; trenger ikke nøyaktig dato, bare sånn ca Den kommer snart, jeg vet hvem som vant At du tørr å si dette, nå får du sikkert en haug med PM'er fra nysgjerrige brukere Snekker'n = tøff Men du er jo ikke den eneste som vet det da... EDIT: De som vet litt har vel sine lepper lukket med "sju segl" (staves det sånn? ble litt usikker). EDIT2: glemte det viktigste, svært god test! Endret 9. mars 2004 av schmelck Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 Utrolig fin test av 19"LCD-skjermer.Og et godt lesestoff for kvelden Stå på dere i hardware.no Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå