Lazaa Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 (endret) Syntes å høre at den skulle ha megapix-kamera, men så var det noen som nevnte at den ikke har det. Har den det eller? kan noen bekrefte det? ##Topic endret av moderator - vennligst la oss slippe å gjøre dette igjen - Blib## Endret 9. mars 2004 av Blib Lenke til kommentar
B0hemen Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 Du får ta å spørre noen i forumet du reklamere for hele tiden. Sikkert noen som kan svare deg der, for jeg gidder ikke! Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 Du får ta å spørre noen i forumet du reklamere for hele tiden. Sikkert noen som kan svare deg der, for jeg gidder ikke! vel talt! Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 Ja, spør det geniale teamet ditt. Du får sikkert et raskt svar :!: Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 Haha, Lazaa er EID! E I D Uansett, jeg skjønner ikke hvorfor du poster. Når du danner et moblforum, så regner jeg med at du har litt vett i knollen. Hva med å søke? Lenke til kommentar
Even. Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 (endret) nei k700 har "bare" vga kamera, men det er skikkelig godt. også er det jo litt festlig med alle rammene Tok nettopp bilde av katten med hippihår og skjegg men jeg tror du har forvekslet den med s700 som kommer i 4 kvartal og btw: går det an å laste ned nye rammer? Endret 26. juni 2004 av gatebiler.tk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå