HKS Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Anbefaler deg forresten å ta en titt på Mythbusters, de har devotert en hel episode til å bevise at konspirasjonsteoretikere som deg tar feil. Har sett den episoden. Anbefaler deg å se FOX TV dokumentaren: Did we Land on the Moon? 43 min http://krishnatube.com/video/147/Did-we-Land-on-the-Moon Jeg vil ikke kalle det hele en konspirasjon. Du for eksempel, faktisk tror på Apollo eventyret. Du er ikke med i en konspirasjon, du sier det er sant, fordi du virkelig tror det er sant. Det blir også feil å kalle en film produksjon som er "top secret" konspirasjon. Har sett den før, og jeg blir like oppgitt hver gang over at folk klarer å bli lurt av slike løgner. Som jeg har sagt gjentatte ganger så skjønner jeg ikke at folk er så dumme at de klarer å gå på disse løgnene. Det skal ikke mye kunnskap til å avvise samtlige av det de i FOX dokumentaren kaller "bevis". Lenke til kommentar
ArmenMinAU Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Her er en link til intervjuet: Neil Armstrong 60 Minutes Interview Forøvrig syns jeg ikke at Armstrong er stadig på gråten. Han smiler og ler gjennom store deler av intervjuet, men det er tydelig at å snakke om datterens død fortsatt er vanskelig. Hvorfor sier Ove38 at det ser ut som månemodulen henger i en tråd, når det vitterlig er bevist at de har flydd med de, selv på jorden? Etter min mening ser hele raketten som flyr opp, som en fake som bare henger i en tråd, men det faktum at en million mennesker så oppskytningen, sikrer meg det faktum at det faktisk skjedde. Ove38 er intet annet enn en person som ikke tror på annet en det han selv har sett. Det finnes faktisk større ting her i verden mister. Lenke til kommentar
HKS Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Hvorfor sier Ove38 at det ser ut som månemodulen henger i en tråd, når det vitterlig er bevist at de har flydd med de, selv på jorden? Stemmer det, månemodulen ble testet ut over jorden i Apollo 9. Lenke til kommentar
Ove38 Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 (endret) Se intervjuet jeg snakket om, da ser du at det er tungt for han å snakke om det. 10:35 - 10:55 60 Min: You sometimes seem uncomfortable with your celebrity, that you rather not have all of this attention ? Armstrong: Na I just don't deserve it 60 Min: But look how many have walked on the moon ? twelve ? Armstrong: Hm,hm (klør seg både her og der) 60 Min: You were the first, you were chosen to do that, that's special ? Armstrong: Yea, I wasn't chosen to be first (klør skikkelig) I was just chosen to command that flight. (lager rar lyd og ser ned) Endret 14. juni 2009 av Ove38 Lenke til kommentar
covah Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 (endret) Tror dere virkelig russerene ville ha holdt kjeft dersom månelandingen var fake? De fulgte alle Apollo ferdene SVÆRT godt, og hadde det vært noe juks inne i bildet, ville de nok ha vært de første til å komme med en slik avsløring. Endret 14. juni 2009 av covah Lenke til kommentar
ArmenMinAU Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 For å ikke nevne astronomene her på jorden som holdt øye med måneferden. Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Se intervjuet jeg snakket om, da ser du at det er tungt for han å snakke om det. 10:35 - 10:55 60 Min: You sometimes seem uncofterble your celebrity, that you rather not have all of this attention ? Armstrong: Na I just don't deserve it Hva vil du frem til? 60 Min: But look how many have walked on the moon ? twelve ? Armstrong: Hm,hm (klør seg både her og der) BIG DEAL! 40 år etter husker han ikke nøyaktig hvor mange som har gått på månen på sparket. Jeg husker heller ikke akkurat hvor mange jeg går (eller gikk, siste skoledag på fredag) i klasse med, og det er etter et helt år i klasse med dem. 60 Min: You were the first, you were chosen to do that, that's special ? Armstrong: Yea, I wasn't chosen to be first (klør skikkelig) I was just chosen to command that flight. (lager rar lyd og ser ned) Det han snakker om her er vel at det ikke opprinnelig var han som var ment som å være personen som gikk først på månen, så vidt jeg husker. Enda en "failpost" fra Ove38. Lenke til kommentar
Ove38 Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Anbefaler deg forresten å ta en titt på Mythbusters, de har devotert en hel episode til å bevise at konspirasjonsteoretikere som deg tar feil. Har sett den episoden. Anbefaler deg å se FOX TV dokumentaren: Did we Land on the Moon? 43 min http://krishnatube.com/video/147/Did-we-Land-on-the-Moon Jeg vil ikke kalle det hele en konspirasjon. Du for eksempel, faktisk tror på Apollo eventyret. Du er ikke med i en konspirasjon, du sier det er sant, fordi du virkelig tror det er sant. Det blir også feil å kalle en film produksjon som er "top secret" konspirasjon. Har sett den før, og jeg blir like oppgitt hver gang over at folk klarer å bli lurt av slike løgner. Som jeg har sagt gjentatte ganger så skjønner jeg ikke at folk er så dumme at de klarer å gå på disse løgnene. Det skal ikke mye kunnskap til å avvise samtlige av det de i FOX dokumentaren kaller "bevis". løgner ? lyver NASAs egene filmer ? Lenke til kommentar
ArmenMinAU Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Den filmen er debunked i en link som allerede er postet her, Ove38. Anbefaler at du tar en titt på den Lenke til kommentar
Ove38 Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 (endret) Den filmen er debunked i en link som allerede er postet her, Ove38. Anbefaler at du tar en titt på den Hvilken av NASA filmene i FOX TV dokumentaren sikter du til ? Endret 14. juni 2009 av Ove38 Lenke til kommentar
aspic Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 (endret) Dessutan skal det vere med at Neil Armstrong var ein særs stille og rolig type. Ikkje akkurat ein show-person. Det var absolutt ingen garanti for at det akkurat var hans mannskap som skulle lande på månen i 69, veldig mykje kunne gå galt. Med tanke på dei tragiske dødsfalla i førekant (når dei testa diverse utstyr), forstår eg godt at Neil ikkje meiner han "fortener" det. Endret 14. juni 2009 av aspic Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Den filmen er debunked i en link som allerede er postet her, Ove38. Anbefaler at du tar en titt på den Hvilken av NASA filmene i dokumentaren sikter du til ? Vi snakker nok av de absurde tolkningene og konklusjonene Fox (eller de som har produsert "dokumentaren") trekker fra filmene fra NASA. Dessutan skal det vere med at Lance Armstrong var ein særs stille og rolig type. Ikkje akkurat ein show-person. Det var absolutt ingen garanti for at det akkurat var hans mannskap som skulle lande på månen i 69, veldig mykje kunne gå galt. Med tanke på dei tragiske dødsfalla i førekant (når dei testa diverse utstyr), forstår eg godt at Lance ikkje meiner han "fortener" det. Lance var ikke født før to år etter den første månelandingen. ^^ Lenke til kommentar
Ove38 Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Den filmen er debunked i en link som allerede er postet her, Ove38. Anbefaler at du tar en titt på den Hvilken av NASA filmene i dokumentaren sikter du til ? Vi snakker nok av de absurde tolkningene og konklusjonene Fox (eller de som har produsert "dokumentaren") trekker fra filmene fra NASA. Så de rare NASA filmene som liksom er filmet på månen er ekte NASA filmer og ikke løgner ? Lenke til kommentar
KKake Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Korrekt. Endelig skjønner du noe. Lenke til kommentar
Ove38 Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 (endret) Korrekt. Endelig skjønner du noe. At de bare på "liksom er filmet på månen" har jeg skjønnt hele tiden ! De er egentlig filmet i Nevada for å lure verden til å tro de var på månen. Endret 14. juni 2009 av Ove38 Lenke til kommentar
MPC Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 (endret) Eg trur egentlig Ove trur på månelandingen men gjer dette for moroskyld Endret 14. juni 2009 av MPC Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Korrekt. Endelig skjønner du noe. At de bare på "liksom er filmet på månen" har jeg skjønnt hele tiden ! De er egentlig filmet i Nevada Nei, nå roter du igjen. Det er faktiske filmer fra månen (den du ofte ser om natten), da mennesker var der på slutten av 60-tallet og begynnelsen 70-tallet. Altså Apollo-oppdragene. Vi var da på månen, og filmet mange timer og tok tusener av bilder. Det er altså ikke filmet på Jorden, i hvertfall ikke Nevada, siden Nevada ikke ligger på månen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg