Gå til innhold

Landet vi virkelig på månen?


uranus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nei konspirasjonsteoretikere (KT) tilhører sin egen spesielle saueflokk eller? Argumentere med KT er som om å krangle med en stein. De har problemer med å akseptere enkelte ting. De skaper sin egen lille fantasiverden. KT sine beste argumenter er å si sånn er det bare dermed basta. Håndfast bevis, hva skal man med det når man kan bruke fantasien. Gjeteren til KT er menn i hvite frakker og en tvangstrøye dermed basta.

Endret av rekar
Lenke til kommentar
Nei konspirasjonsteoretikere (KT) tilhører sin egen spesielle saueflokk eller? Argumentere med KT er som om å krangle med en stein. De har problemer med å akseptere enkelte ting. De skaper sin egen lille fantasiverden. KT sine beste argumenter er å si sånn er det bare dermed basta. Håndfast bevis, hva skal man med det når man kan bruke fantasien. Gjeteren til KT er menn i hvite frakker og  en tvangstrøye dermed basta.

:roll:

Det samme kan jo sies om folk som beinhardt hevder at vi har vært på månen, ikke noe forskjell. Har vi håndfaste beviser for at vi har vært der?

Endret av WarpX
Lenke til kommentar

Ah, her begynner usakligheten, as expected. Hvilke bevis kan du henvise til? At vi har vært på månen er jo en eneste stor teori uten bevis. Som jeg har sagt før vil jeg gjerne tro at vi har vært på månen, men kan ikke bare uten videre tro på det uten at jeg er kritisk selv.

Endret av WarpX
Lenke til kommentar
Ah, her begynner usakligheten, as expected. Hvilke bevis kan du henvise til? At vi har vært på månen er jo en eneste stor teori uten bevis. Som jeg har sagt før vil jeg gjerne tro at vi har vært på månen, men kan ikke bare uten videre tro på det uten at jeg er kritisk selv.

7508407[/snapback]

Bla litt lengre bak så finner du ut selv istedenfor å begynne diskusjonen helt om igjen.

Lenke til kommentar

Når vi har en romstasjon i bane rundt jorden, satelitter som er på vei ut av solsystemet, hvorfor skulle vi da ikke ha teknologi til å klare å lande på månen ? kan du gi meg en god grunn ?

 

hvis vi ikke har landet på månen, hva har så NASA brukt alle pengene på ?

 

hvor gjør astronautene av seg mens de "er på vei til månen" ? du kan ikke benekte tusenvis av øyenvitner til at rakettene tar av, og at de personene som satt i raketten(e) kommer tilbake en uke senere ( cirka.)

Lenke til kommentar
Jeg har sett ekte månesteiner når jeg var på JFK Space Center, og det var ikke noe lignende av det jeg har sett før hvertfall. Veldig spesielle mørke, glinsende stener. Kostet ikke akkurat lite for en bitteliten bit heller.

7508735[/snapback]

Hvordan vet man at månesteinen du har sett på JFK Space Center ikke er funnet på jorda?:

 

She and a team of geologists picked up a chunk of the moon — one of only about 30 ever found on Earth.

(fra månesteinartikkelen fra NBC)

Endret av Tor79
Lenke til kommentar
Det samme gjelder fotsporene eller? Har dere konspirasjons teoretikere noe annet enn teorier? Nei tenkte meg det.

Fotsporene har du bare sett bilder av. Bilder kan lyve.

 

Ser ikke på meg selv som konspirasjonsteoretiker. Må likevel være lov til å stille spørsmål ved månelandingen og om den virkelig skjedde. Vil gjerne tro at vi har vært på månen da, men lar meg ikke overbevise helt uten videre.

7507798[/snapback]

 

 

Hvis du legger ut et bilde der du står på toppen av Frihetsgudinnen i usa og er sykt stolt av det..

Hva hadde du sakt da hvis noen kom og lagde 140 konspirasjonsteorier om WarpX egentlig var der og sier "bilder kan lyve"?

 

Det er da ikke akkurat så utrolig mange andre måter å kunne bevise ting på, der kun et fåtall mennesker har vært.. Har du kanskje en ide om hvordan man skal kunne bevise at man har vært et sted?

Endret av EvenruD
Lenke til kommentar
Skjønner ikke hvorfor folk i det hele tatt gidder å tvile på noe sånt. De argeste konspirasjons folkene hadde sikkert ikke trodd på det om de hadde blitt med en rakett og gått rundt på månen selv engang.

7507760[/snapback]

 

Hvorfor vi gidder? Hvem betaler deg da? Hvem gidder å bry seg om månelandingen? Hvem spør om verdens forskeres fakta? Sitt! Ligg! På plass! Spill død!!!!!!!!

I det siste snakker de mye om månebaser, men burde ikke dette vært gamle nyheter?

Burde ikke vi fulgt teknologien fra 1960 tallet?

Lenke til kommentar
I det siste snakker de mye om månebaser, men burde ikke dette vært gamle nyheter?

Burde ikke vi fulgt teknologien fra 1960 tallet?

7516868[/snapback]

Hvem er "vi"? Det er den amerikanske regjeringen som har finansiert hele driten. "Vi" har ikke noe vi skulle ha sagt.

 

Når det gjelder månebaser så vel antakeligvis ikke USA/NASA noe poeng i å bruke enda mer cash på å opprette noen månebase for 40 år siden. Teknologien var neppe bra nok. Nå er man kommet et stykke videre, og månen er igjen blitt interessant.

 

Hva er det egentlig man ønsker å oppnå ved å nekte å tro på månelandingen?

Hva er gevinsten?

Lenke til kommentar

Enig.

Vi bør da være stolte over at NASA greide å få noen menn opp på månen, og at vi i det hele tatt har teknologien i dag. Tror ikke det er bare å sende opp en person i verdensrommet, se hvor mye planleggning som ligger bak og hvor lite som skal til før de dropper å sende opp en ferge. Bare en liten løs mutter er nok til å avbryte hele ferden, selvom det bare er opp i rommet og ned igjen..

 

Tenk deg så hvor mye planleggning som skal ligge bak for å kunne opprette en base på månen..

Lenke til kommentar
I det siste snakker de mye om månebaser, men burde ikke dette vært gamle nyheter?

Burde ikke vi fulgt teknologien fra 1960 tallet?

7516868[/snapback]

Hvem er "vi"? Det er den amerikanske regjeringen som har finansiert hele driten. "Vi" har ikke noe vi skulle ha sagt.

 

Når det gjelder månebaser så vel antakeligvis ikke USA/NASA noe poeng i å bruke enda mer cash på å opprette noen månebase for 40 år siden. Teknologien var neppe bra nok. Nå er man kommet et stykke videre, og månen er igjen blitt interessant.

 

Hva er det egentlig man ønsker å oppnå ved å nekte å tro på månelandingen?

Hva er gevinsten?

7516895[/snapback]

 

 

Enig.

Vi bør da være stolte over at NASA greide å få noen menn opp på månen, og at vi i det hele tatt har teknologien i dag. Tror ikke det er bare å sende opp en person i verdensrommet, se hvor mye planleggning som ligger bak og hvor lite som skal til før de dropper å sende opp en ferge. Bare en liten løs mutter er nok til å avbryte hele ferden, selvom det bare er opp i rommet og ned igjen..

 

Tenk deg så hvor mye planleggning som skal ligge bak for å kunne opprette en base på månen..

7516928[/snapback]

 

Hvor faen er vår, lovet for 30 år siden, månebase? Neida, vi har mir! Forklar er dere snill! Er det strålimg som hindrer månebasene fra 60 tallet?

Lenke til kommentar
Enig.

Vi bør da være stolte over at NASA greide å få noen menn opp på månen, og at vi i det hele tatt har teknologien i dag. Tror ikke det er bare å sende opp en person i verdensrommet, se hvor mye planleggning som ligger bak og hvor lite som skal til før de dropper å sende opp en ferge. Bare en liten løs mutter er nok til å avbryte hele ferden, selvom det bare er opp i rommet og ned igjen..

 

Tenk deg så hvor mye planleggning som skal ligge bak for å kunne opprette en base på månen..

7516928[/snapback]

 

Hvor faen er vår, lovet for 30 år siden, månebase? Neida, vi har mir! Forklar er dere snill! Er det strålimg som hindrer månebasene fra 60 tallet?

7517119[/snapback]

 

 

Altså, se i dag, bare den siste ferden opp til den stasjonen.. Se hvor lite som skulle til før hele besetningen måtte evakueres inn i den delen som har tykkere vegger eller hva det nå enn var, se hvor lite til som skal før et helt oppdrag går i vasken. Og det er med DAGENS TEKNOLOGI..

Tror du vi hadde greid å bygge en base på månen som sikkert er 10x mer komplisert enn å lage en stasjon som går i bane rundt jorden?

Det finns da mer viktigere ting for NASA og ESA enn å bygge en jævla base på månen...

Endret av EvenruD
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...