svalset Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 Har kvalito stengt av abbonentene sine nå?? noen andre som har problemer ?? Lenke til kommentar
Kvalihor Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 det er mørkt hos meg... ikke noe nett i det hele tatt... Noen som har peil på hvilke nr. å ringe ? Det er ikke akkurat fett med info om support nr. å finne.. Lenke til kommentar
Gondul Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 har du prøvd å ringe 21 00 99 00? Lenke til kommentar
Gondul Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 har du prøvd å ringe 21 00 99 00? Fungerte ikke...... Lenke til kommentar
Gondul Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 Prøv dette: 73 54 64 80 der ringer det ihvertfall. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 www.kvalito.no har ihvertfall en pen liten tekst: Under Construction The site you were trying to reach does not currently have a default page. It may be in the process of being upgraded. -------------------------------------------------------------------------------- Please try this site again later. If you still experience the problem, try contacting the Web site administrator. Lenke til kommentar
Kvalihor Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 rinte til mtulink. positivt overrasket over supporten der. Det er store problemer på østlandet.. kunne virke som om det var noen som hadde gravet over en fiber kunne jeg forstå.. mtu - 33113311 sidene deres ligger på en server i et dødt nett.. de regna med at det skulle værra oppe igjen innen et par timer... det håper jeg er sant Ao i dag... Lenke til kommentar
hans A Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 Nettet er oppe nå. Det tok 4-5 timer. Lenke til kommentar
zyrex Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 Har ikke hatt noen problemer, bare kosing med 2Mbit.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå