Gjest Slettet+89234341 Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 Jeg har en jazpiper c10 (braske)discman, med mp3. men jeg kan/vil ikke bruke den fordi det kommer små plopp i øretelefonene (samme hva slags jeg bruker) når jeg spiller av. Hva er problemet? måten jeg brenner, kvaliteten på spilleren eller discmanen? Lenke til kommentar
C. Alshus Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 Det er helt sikkert feil på musikkfilen. Prøv å rippe en kjøpecd og hør forskjellen. Lenke til kommentar
deep750 Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 sikker på at du ikke har mp3 filer som er rippet med vbr, samtidig som spilleren ikke støtter vbr ? ? hvis dette stemmer, bare rip filer med cbr (tror jeg det heter) så vil denne "ploppingen" forsvinne" Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 Har ikke peiling! er ikke så gost inne i slikt.. har rippet både kjøpecder, brente, pluss at jeg har brukt noen jeg har funnet på internett. bruker CDex til å rippe, hvis det ser noe... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå