knutby Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 Noen som vet hvor meldingsloggen på Novell beginner seg? Lenke til kommentar
kyrsjo Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 (endret) Har du forvillet deg inn her igjen? EDIT: Endret 9. mars 2004 av kyrsjo Lenke til kommentar
knutby Skrevet 9. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2004 Har du forvillet deg inn her igjen? EDIT: lol, kjeften. men jeg skulle gjerne hatt svar Lenke til kommentar
kyrsjo Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 skjekket /var/log? Til dit innerste BOFH: Igjen må jeg kommentere siggen din. Kan nesten vedde på at du har den der kun for å irritere snille linuxbrukere... Lenke til kommentar
kyrsjo Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 skjekket /var/log? Til dit innerste BOFH: Igjen må jeg kommentere siggen din. Kan nesten vedde på at du har den der kun for å irritere snille linuxbrukere... Lenke til kommentar
knutby Skrevet 9. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2004 skjekket /var/log? Til dit innerste BOFH: Igjen må jeg kommentere siggen din. Kan nesten vedde på at du har den der kun for å irritere snille linuxbrukere... Er faktisk Novell på jobben, jeg hater det så indelig man noen ganger må jeg få gjort noe og da bannes jeg. Og når jeg står fast så spør jeg her Lenke til kommentar
Langbein Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 Er faktisk Novell på jobben, jeg hater det så indelig man noen ganger må jeg få gjort noe og da bannes jeg. Og når jeg står fast så spør jeg her Antar at det er Netware du snakker om her, og det har fint lite med Linux/Unix å gjøre. Med andre ord burde det vært postet et annet sted Lenke til kommentar
knutby Skrevet 10. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2004 Ja det er netware. Men er ikke netware Unix? Lenke til kommentar
Greven22 Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 Flemming da .. Novell har riktignok kjøpt opp SUSE da Lenke til kommentar
knutby Skrevet 10. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2004 samme dritten er det uansett. Lenke til kommentar
slime mold Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 Ah, en UNIX-elsker, skjønner vi. Lenke til kommentar
xeon Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 Jeg føler en stor trang til å hjelpe Loffelur. Lenke til kommentar
kyrsjo Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 Kansje hvis han gjør noe med siggen sin Lenke til kommentar
Langbein Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 samme dritten er det uansett. Gratulerer, du er jo virkelig en kvalifisert unix-hater I tilfelle du ennå ikke har skjønt det: Netware har overhodet ingenting med unix å gjøre. Det er et proprietært OS fra Novell, og har alltid vært et rent server-OS, og kan derfor ikke sammenliknes med Windows, *nix, MacOS og andre all-round OS. Du får ikke spilt CS på Netware for å si det sånn Til gjengjeld har det vært bra på slike ting som filserver, katalogtjenester osv. Lenke til kommentar
Velmont Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 Hm? Netware er jo basert på *nix? Er det ikke?... Jeg fikk følelsen av det da jeg var på Novell seminar.. Hmmm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå