Vodkakick Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 Bestillte ny pc for et pr uker siden, har fått den nå... Men bestillte oxo en Hercules 920 PRO DVi 17" LCD skjerm samtidig. Det stod at skjermen først var ventet i April en gang. Så jeg visste at den skulle komme senere enn resten av bestillingen, men plutselig var skjermen borte fra bestillingen, og resten av hjemmesiden til pcutstyr.no. Skjønnte ingenting, og når jeg så etter på hos komplett o.l. hadde det samme skjedd der, og i prisguiden til HW står det at det ikke finnes noen priser på dette produktet, noe det gjorde hos de alle fleste før. Så jeg lurer på; Har Hercules trukket tilbake denne skjermen? Var det noe alvorlig feil med den? F*** jeg hadde så lyst på den!!! Lenke til kommentar
Howard Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 Det er slutt på skjermkort og skjermer fra Hercules: http://www.hardware.no/art.php?artikkelid=5902 Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 men jeg shønner ikke helt hvorfor, hercules var jo en av de ledende skjermkortprodusentene. hva skal de begynne å produsere nå da? Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 Utdrag fra artikkelen: "Guillemot vil istedenfor konstrentrere seg om andre områder, som produkter innen trådløst nettverk, lyd og spill." Guillemot er de som eier Hercules, så det blir vel noe slikt. Lenke til kommentar
Vodkakick Skrevet 10. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2004 Noen forslag til en skjerm som er like bra? Lenke til kommentar
ASCIWhite Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 Alt av Samsung.......... Jeg gråt mye mer da Elsa la opp for noen år siden, men det er jo klart at Hercules vil bli savnet..... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå