phax Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 hei, lurte på om det var mulig å endre snarveiene på startmenyen? tenker da på disse mine dokumenter, min musikk, mine bilder osv.. lagrer aldri noe jeg er redd for og miste på c: så hadde vært kjekt og dirigere disse linkene dit det faktisk ligger noe! Lenke til kommentar
@Lee Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 Høyreklikk - egenskaper - mål Skriv inn ønsket destinasjon. Dette gjelder Mine Dokumenter. Lenke til kommentar
phax Skrevet 9. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2004 ja har du sett... rart jeg ikke har prøvd det før, har vel egentlig bare prøvd på de andre snarveiene.. ok, men det var en! noen som vet hvordan man kan fikse på de andre da? min musikk og mine bilder? Lenke til kommentar
@Lee Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 Hos meg så ligger de andre katalogene under Mine Dokumenter, så de flyttes automatisk til samme sted som Mine Dok. Tror ikke det går an å velge spesifikt hvor de katalogene skal peke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå