Stealth Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 Det jeg ikke helt likte med AA var training og det at du faktisk ikke kunne være terroristene.. o.O Lenke til kommentar
monstar Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 Det er gratis, rimelig kjedelig da.. Lenke til kommentar
nixon Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 Når du får registrert deg på americasarmy.com og har kvalifisert deg bør du sjekke ut www.aaotracker.com. Her kan du få all statistikk over deg selv og dine buddies. Lenke til kommentar
[dsr.nero] Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 ' date='30/07/2004 : 10:49'] må si meg enig der der er bare konge kanskje vi kan battle litt eller clan vs clan er rekrutt i 101 airborne division Hvorfor vil du spille i en amerikansk klan?? Hvorfor spiller du i en svensk klan? Lenke til kommentar
nixon Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 Hva innebærer forskjellen mht. "hit-systemet", raggdoll effekt? Det lønner seg for øvrig å bruke TheAllSeingEye når man skanner etter tilgjengelige servere å spille på. Da kan man sortere serverene bedre etter ønsket type (Spillversjon, PING, geografisk beliggenhet, Official server, Map, osv.) Etter at jeg begynte med AA ble Wolfenstein og Battlefield1942 litt vel banalt. AA likner vel egentlig litt på Raven Shield hvis man skal sammenlikne med noe annet spill. CS har jeg ikke prøvd ennå. mvh Nixxon[NOR] (<--nick i AA) Lenke til kommentar
[dsr.nero] Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 (endret) Hva innebærer forskjellen mht. "hit-systemet", raggdoll effekt? Det lønner seg for øvrig å bruke TheAllSeingEye når man skanner etter tilgjengelige servere å spille på. Da kan man sortere serverene bedre etter ønsket type (Spillversjon, PING, geografisk beliggenhet, Official server, Map, osv.) Etter at jeg begynte med AA ble Wolfenstein og Battlefield1942 litt vel banalt. AA likner vel egentlig litt på Raven Shield hvis man skal sammenlikne med noe annet spill. CS har jeg ikke prøvd ennå. mvh Nixxon[NOR] (<--nick i AA) "Hit-systemet" går ut på at figuren oppfører seg forskjellig alt etter hvor du blir troffet. Raggdoll er at figuren oppfører seg som en...jupp raggdoll....betyr at hvis du blir skutt i toppen av en bakke...så ruller du ned Har sett mange rare positurer p.g.a. raggdoll jo AlleSeeingEye er bra det....har brukt det i lang tid, og er helt greit å bruke Endret 11. april 2005 av [dsr.nero] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå