Mato Skrevet 31. juli 2004 Del Skrevet 31. juli 2004 noen som kan si meg maskin krav til dette ? sånn ca .. minimum er ønsklig og vite har ikke akkurat vedens beste maskin men ønker og spille noe FFS mot andre av og til for rekerasjon Lenke til kommentar
Radial Skrevet 31. juli 2004 Del Skrevet 31. juli 2004 (endret) Minimum: • Pentium 1.3GHz or equivalent • 256MB RAM • English version of Windows 98/ME/2000/XP • 2 GB of uncompressed harddrive space • DirectX 8.1 • 64MB 3D graphics card supporting transform and lighting • 4x CD-ROM • 100% Compatible DirectX 8.1 soundcard* • 56kbps Modem or other network connection Recommended: • Pentium IV 2.0 GHz or equivalent• 512MB RAM • English version of Windows 98/ME/2000/XP • 2 GB of uncompressed harddrive space • DirectX 8.1 • 128MB 3D graphics card supporting transform and lighting • 4x CD-ROM • 100% Compatible DirectX 8.1 soundcard* • Broadband Network Connect Edit: Det morsomme er jo at 4x CD-ROM er et krav, for et spill som i sin helhet lastes ned fra internett. Endret 31. juli 2004 av Radial Lenke til kommentar
Mato Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 klarer ikke det nei . kanske på tide og invistere i et litt bedre skjermkort Lenke til kommentar
Radial Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 Okeeey.. da har jeg testet det. Ble eid *punktum* Virker som et litt avansert counterstrike opplegg.. Lenke til kommentar
C4STOR Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 Okeeey.. da har jeg testet det. Ble eid *punktum* Virker som et litt avansert counterstrike opplegg.. Vær så snill å ikke nevn CS i samme åndedrag som AA Eneste likheten er at det er to lag som skyter på hverandre Lenke til kommentar
Mato Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 Okeeey.. da har jeg testet det. Ble eid *punktum* Virker som et litt avansert counterstrike opplegg.. Vær så snill å ikke nevn CS i samme åndedrag som AA Eneste likheten er at det er to lag som skyter på hverandre likheten er jo slående da Lenke til kommentar
C4STOR Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 Okeeey.. da har jeg testet det. Ble eid *punktum* Virker som et litt avansert counterstrike opplegg.. Vær så snill å ikke nevn CS i samme åndedrag som AA Eneste likheten er at det er to lag som skyter på hverandre likheten er jo slående da Begge er FPS'er, det er to lag mot hverandre. Stort likere er det ikke Lenke til kommentar
Radial Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 Hehe.. vel det er en del camping, opfor ser ut som terroristene i cs, flashbang drit, et skudd el to så er du død, ingen respawn.. neida, det virker mye bedre enn CS etter min smak, men litt ugreit å komme inn i. Lenke til kommentar
Radial Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 (endret) Hmm det er ganske bra da. Beklager all sammenligning med CS. Men hvorfor er det ingen som spiller på de norske eller svenske serverne? Har bare funnet tyske, britiske og hollandske servere med folk på.. Endret 3. august 2004 av Radial Lenke til kommentar
Radial Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 Javel? Hva har det med saken å gjøre når alle skandinaviske serverne jeg får opp (f.eks. i ASE) er tomme? Lenke til kommentar
C4STOR Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 Javel? Hva har det med saken å gjøre når alle skandinaviske serverne jeg får opp (f.eks. i ASE) er tomme? Du får Honor for å spille på offisielle servere som befinner seg i UK eller i USA. Folk trekker som oftest til de serverne, dermed blir mange av de uoffisielle tomme Lenke til kommentar
Radial Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 Argh, ok kanskje derfor da Men hvordan finner jeg disse god-serverne da? Filter? Lenke til kommentar
[dsr`camo] Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 US Army Official EU | heter noen Lenke til kommentar
Algron Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 Fikk det gratis i PCGAMER jeg... Lenke til kommentar
[dsr`camo] Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 Fikk det gratis i PCGAMER jeg... Det er gratis... Lenke til kommentar
Hidden Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 Har du prøvd Operation Flashpoint 1985? GOTY utgaven med selve spillet, den eminente ekspansjonen Resistance (som løfter spillet til et nytt nivå) og Red Hammer - koster under £8 hos play.com. Jeg har det originale Flashpoint 1985 og Resistance, men kjøpte like godt GOTY utgaven og. Det er noen heidundranes gode MODs tilgjengelig. Lastet ned Finnish Defence Forces MODen i går, den er på nesten 500MB og helt suverent bra. Og selvfølgelig helt gratis. Utover alle slike MODs har du et utall fly, biler, motorsykler, sykler (..), båter, øyer / fastland, karakterer og oppdrag som du kan fritt laste ned fra nettet. Spillet er vel 3 år gammelt nå, men still going strong som aldri før, og blir bare bedre og bedre. Operation Flashpoint 1985 offisiell website Lenke til kommentar
C4STOR Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 Har du prøvd Operation Flashpoint 1985? GOTY utgaven med selve spillet, den eminente ekspansjonen Resistance (som løfter spillet til et nytt nivå) og Red Hammer - koster under £8 hos play.com. Jeg har det originale Flashpoint 1985 og Resistance, men kjøpte like godt GOTY utgaven og. Det er noen heidundranes gode MODs tilgjengelig. Lastet ned Finnish Defence Forces MODen i går, den er på nesten 500MB og helt suverent bra. Og selvfølgelig helt gratis. Utover alle slike MODs har du et utall fly, biler, motorsykler, sykler (..), båter, øyer / fastland, karakterer og oppdrag som du kan fritt laste ned fra nettet. Spillet er vel 3 år gammelt nå, men still going strong som aldri før, og blir bare bedre og bedre. Operation Flashpoint 1985 offisiell website Hva i granskauen har dette med topic å gjøre? Lag din egen tråd, ikke spam AA:O tråden med OF reklame Lenke til kommentar
Hidden Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 (endret) Beklager så mye.. Endret 6. august 2004 av Hidden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå