Rampage Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 Mener koster det noe å spille, du må vel registrere deg og slikt? Koster det noe? Lenke til kommentar
Aggex Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 Nei, det er gratis. Du må registrere deg, ja. Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 9. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2004 ok, takk Da laster jeg ned det og prøver det Lenke til kommentar
nord Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 gjør det du, men gjør deg klar til å ta imot propaganda i treningen Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 Koster ikke en dritt, men det er kjeeeedelig Lenke til kommentar
[dsr`vargas] Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 så kult.. la meg uttale meg om feks CS nm Lenke til kommentar
Crack Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 (endret) ==== Slettet ==== Endret 24. mai 2006 av Crack Lenke til kommentar
RolfOve Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 Synest det er morsomt. Er så ironisk at jeg må le. På et brett måtte jeg snakke med en hau med klovner bla bla bla. Lenke til kommentar
[dsr`camo] Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 Det er grunn til at det er trening da.... Koster ikke en dritt, men det er kjeeeedelig La meg gjett du fant et stort map å løp i flere minuter og ble skutt av noen du ikke så. Det fins mindre og innendørs maps som er konge da.... Men men det kan jo ta gleden bort fra spille å bli eid av sånne som meg og vargas Lenke til kommentar
[dsr.nero] Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 ' date='10/03/2004 : 20:14'] Det er grunn til at det er trening da.... Koster ikke en dritt, men det er kjeeeedelig La meg gjett du fant et stort map å løp i flere minuter og ble skutt av noen du ikke så. Det fins mindre og innendørs maps som er konge da.... Men men det kan jo ta gleden bort fra spille å bli eid av sånne som meg og vargas :!: Besøk gjerne dsr.aao eller dsr.public på quakenet. Her er det mange AAO spillere, men også de som spiller JO, BF:V :!: Neida, AAO er et bra spill....tar man med at det er gratis, så er det helt konge. Minuset med at det holder en ok standard samtidig med at det er gratis er at man blir for forvent, og klager og syter når neste versjon kommer. Etter at v2.1 så har de gjort en del kraftige endringer....bla. økt skuddhastigheten på forskjellige typer våpen, endret "hit-systemet", raggdoll effekt. Mye bra, men også mye som trenger tilvenning. At det er rekruttskole, ser jeg bare som en pluss. Man får trening med å bevege seg, får satt opp tastaturet riktig (noe som er viktig for å spille bra), SF-treningen er litt kjedelig, men med lit prøv og feil metoden, så lar det seg fullt ut gjøre. (Hvis ikke bare send med en mail, så skal jeg guide deg gjennom denne) ([email protected]) Americas Army er et meget bra spill uansett om du ser på pris eller ikke. Det er absolutt verdt et forsøk. www.dirtysniper.com Lenke til kommentar
Gjest medlem-19530 Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 ' date='29/07/2004 : 15:33'] ,10/03/2004 : 20:14] Det er grunn til at det er trening da.... Koster ikke en dritt, men det er kjeeeedelig La meg gjett du fant et stort map å løp i flere minuter og ble skutt av noen du ikke så. Det fins mindre og innendørs maps som er konge da.... Men men det kan jo ta gleden bort fra spille å bli eid av sånne som meg og vargas :!: Besøk gjerne dsr.aao eller dsr.public på quakenet. Her er det mange AAO spillere, men også de som spiller JO, BF:V :!: Neida, AAO er et bra spill....tar man med at det er gratis, så er det helt konge. Minuset med at det holder en ok standard samtidig med at det er gratis er at man blir for forvent, og klager og syter når neste versjon kommer. Etter at v2.1 så har de gjort en del kraftige endringer....bla. økt skuddhastigheten på forskjellige typer våpen, endret "hit-systemet", raggdoll effekt. Mye bra, men også mye som trenger tilvenning. At det er rekruttskole, ser jeg bare som en pluss. Man får trening med å bevege seg, får satt opp tastaturet riktig (noe som er viktig for å spille bra), SF-treningen er litt kjedelig, men med lit prøv og feil metoden, så lar det seg fullt ut gjøre. (Hvis ikke bare send med en mail, så skal jeg guide deg gjennom denne) ([email protected]) Americas Army er et meget bra spill uansett om du ser på pris eller ikke. Det er absolutt verdt et forsøk. www.dirtysniper.com må si meg enig der der er bare konge kanskje vi kan battle litt eller clan vs clan er rekrutt i 101 airborne division http://www.101st-airborne.com/ Lenke til kommentar
[dsr`camo] Skrevet 30. juli 2004 Del Skrevet 30. juli 2004 må si meg enig der der er bare konge kanskje vi kan battle litt eller clan vs clan er rekrutt i 101 airborne division Hvorfor vil du spille i en amerikansk klan?? Lenke til kommentar
C4STOR Skrevet 30. juli 2004 Del Skrevet 30. juli 2004 Må si meg enig i de som sier AA:O er et kjempe spill. En ting som virkelig skiller AA fra resten av online FPS'ene er det taktiske aspektet og realismen. AA er vel ett av de få FPS'ene der intelligens er like viktig som fingerferdighet Lenke til kommentar
Radial Skrevet 30. juli 2004 Del Skrevet 30. juli 2004 Har lastet ned klienten, over 700mb, men det er jo komplett umulig å registrere seg. Søppel? Lenke til kommentar
Gjest medlem-19530 Skrevet 30. juli 2004 Del Skrevet 30. juli 2004 ' date='30/07/2004 : 11:49'] må si meg enig der der er bare konge kanskje vi kan battle litt eller clan vs clan er rekrutt i 101 airborne division Hvorfor vil du spille i en amerikansk klan?? hvorfor ikke? de er hyggelige karer, kanskje mer enn noen norske folk Lenke til kommentar
Gjest medlem-19530 Skrevet 30. juli 2004 Del Skrevet 30. juli 2004 (endret) Har lastet ned klienten, over 700mb, men det er jo komplett umulig å registrere seg. Søppel? auth serverene har hatt noen problemer og de jobber hardt for å fikse det. bare smør deg med litt tolmodighet søppel? spillet er til å Endret 30. juli 2004 av medlem-19530 Lenke til kommentar
Radial Skrevet 30. juli 2004 Del Skrevet 30. juli 2004 Er nødt til å vente da.. konseptet virker tøft nok i alle fall Lenke til kommentar
[dsr`camo] Skrevet 31. juli 2004 Del Skrevet 31. juli 2004 Er nødt til å vente da.. konseptet virker tøft nok i alle fall er det.. hvorfor ikke? de er hyggelige karer, kanskje mer enn noen norske folk oki... det jeg tenkte på var tidssoner og ping på 200 spiller ikke med nordmenn jeg heller.. wannabe swede Lenke til kommentar
Gjest medlem-19530 Skrevet 31. juli 2004 Del Skrevet 31. juli 2004 ' date='31/07/2004 : 10:50'] Er nødt til å vente da.. konseptet virker tøft nok i alle fall er det.. hvorfor ikke? de er hyggelige karer, kanskje mer enn noen norske folk oki... det jeg tenkte på var tidssoner og ping på 200 spiller ikke med nordmenn jeg heller.. wannabe swede er en hardcore player så tidssoner er ikke så mye å bry seg om pinger merker jeg nesten ikke noe av fordi jeg spiller på en 2.3mbit linje Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå