Athlon Power Skrevet 22. mars 2002 Del Skrevet 22. mars 2002 Drev for en stund sidenmed mIRC men så formatrete jeg og mistet alle kanler+ serevre. Defor lurer jeg på om noe kan si meg noen bra? BobboZ Lenke til kommentar
Monhart Skrevet 22. mars 2002 Del Skrevet 22. mars 2002 Det må bli #Goma og #egil på irc.egil.org Er du sosialist kan du også /j sosialisme.no Lenke til kommentar
Radiax Skrevet 22. mars 2002 Del Skrevet 22. mars 2002 Noen bra irc-kanaler? Altså, det kommer jo an på hva dine interesser er, og hvilke server du bruker. Liker du spilling, bør du bruke irc.quakenet.org, og jeg kan nevne kanaler som #counterstrike.no (tror det er det), #quake3.no og #gamesurf.no Ellers, hvis du bare vil vite om noen tåpelige kanaler, så er nok #fotballquiz @ efnet og #quiz-norge @efnet å anbefale. Er du skikkelig mongis, da vil du nok like deg på #sotra @ efnet :smile: Lenke til kommentar
B|2bb3r Skrevet 22. mars 2002 Del Skrevet 22. mars 2002 Det avhenger jo fullt og helt av hva du gjør på irc. Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 22. mars 2002 Del Skrevet 22. mars 2002 På undernet så er jeg på lokale irc kanaler, på PAnet så er jeg på alliance og galaxe kanaler. Lenke til kommentar
Athlon Power Skrevet 22. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2002 Trenger kanaler hvor du kan klaste ned litt forskjellig shitt. + Servere bobboZ Lenke til kommentar
PowerOfNow Skrevet 1. april 2002 Del Skrevet 1. april 2002 irc.criten.net #XDCC (masse download stuff) efnet@ #Warez-central (masse stuff der ja) efnet@ #rap-mp3 (rap-stuff) :smile:) Lenke til kommentar
fondus Skrevet 1. april 2002 Del Skrevet 1. april 2002 /server irc.eu.dal.net og f.eks #mp3 for mp3 wares, #divx for divx osv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå