loddebolten Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 heisann....skal ha meg ny psu for å kunne møte fremtiden og peise inn geforce.fx kort +++......har noen erfaring med ENERMAX whisperseries på 460W...?får den for ca.1000,-kr....fins der psu,er som er like gode/bedre til snillere pris....noen som har gode/dårlige erfaringer med Enermax....?? vil gjerne ha en topp psu som kan kjøre min elskede pc dønn stabilt....!...Takker for alle svar.... mvh.loddebolten Lenke til kommentar
RansoM Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 Jeg er meget fornøyd med dem, har selv to 460W Enermax. Antec er nok hakket bedre men er noe dyrere. Lenke til kommentar
loddebolten Skrevet 9. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2004 vet du hvorfor antec er bedre....?og hvor kjøper jeg antec.....? vet noen link til test av enermaxen........? takk så mye for svar.... mvh.loddis Lenke til kommentar
Dollar Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 Enermax er mye kraftigere enn Antec watt for watt, skal du ha "styrke" så skal du ha Enermax . Eneste negative med Enermax er at de har (hatt) endel kompatiblitetsproblemer med forskjellige systemer de siste tiden, er f.eks derfor 3dfxcool har sluttet å føre Enermax. Har selv en Enermax 550 og må si jeg er svært fornøyd med den. Har også hatt en Enermax 350 i pentium3 dagene, har bare godtord om den og. Lenke til kommentar
loddebolten Skrevet 10. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2004 hvet du noe om hva disse kompabilitetsproblemene går ut på.........? vil det kunne skjere seg for meg....? maskina mi er asus a7n8xdeluxe med 2x512 ram AMD Xp2800 pluss geforce kort/cd brenn..osv..... Lenke til kommentar
EDB Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 Hvor selger de Enermax psu'r nå da? Hvis du har slutta på 3dfxcool. Har jo slutta hos Microplex også. Lenke til kommentar
Kozesmurf Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 Må jo gi noen forslag oppi grøten her. Levicom sin 500watter er rimelig sprek. 12v-34amp (max, ikke peak) 5v-30amp (max, ikke peak) 5volteren kunne vært noe kraftigere men... eg falt for denne saken.. har 2 stk link til Levicom 500w på psu'en er det montert en skruknott til å justere viftene. Lenke til kommentar
loddebolten Skrevet 10. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2004 de så fine ut....!...hvis innmaten er bra så er det jo fine saker....hvor kjøper jeg disse........?(enermax selges på komplett ennå...bla...) Lenke til kommentar
JenkaRiPS Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 Må jo gi noen forslag oppi grøten her.Levicom sin 500watter er rimelig sprek. 12v-34amp (max, ikke peak) 5v-30amp (max, ikke peak) 5volteren kunne vært noe kraftigere men... eg falt for denne saken.. har 2 stk link til Levicom 500w på psu'en er det montert en skruknott til å justere viftene. 100% sikker på at dette ikke er peak-verdier? 12*34=408 5*30=150 Dvs 558w kombinert 12 og 5v. Med 3,3v da, runder man jo glatt 650w... -- Tommy H Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå